کدخبر:1357/14001216

16 اسفند 1400

فراخوان ششمين دوره اعطاي جايزه محيط زيست ويژه دانشجويان دانشگاه هاي كشور
ششمين دوره اعطاي جايزه محيط زيست ويژه دانشجويان دانشگاه هاي كشور با تقدير از تلاش هاي علمي – پژوهشي دانشجويان كشور در عرصه محيط زيست، همزمان با روز جهاني زمين پاك –19 ارديبهشت -1401 به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.   

معاون پژوهشي دانشكده منابع طبيعي و دبير اجرايي برگزاري جايزه محيط زيست دانشجويان دانشگاه هاي كشور هدف از برگزاري اين رويداد را آموزش و فرهنگ سازي در زمينه حفاظت محيط زيست به ويژه در بخش دانشجويي دانست . 
دكتر محسن سليماني با اعلام اين خبر گفت:  معاونت دانشجويي فرهنگي و انجمن علمي دانشكده منابع طبيعي با برگزاري اين رويداد ملي، به عنوان يكي از رسالت‌هاي جامعه دانشگاهي كشور از فعاليتهاي موفق و برگزيده انجام شده در حوزه محيط زيست تجليل مي كند. 
عضو هئيت علمي دانشكده مهندسي منابع طبيعي با بيان اينكه: دانشجويان مؤلف پايان نامه ها و رساله هاي برتر با محوريت محيط زيست مي توانند آثار خود را براي ارزيابي در اين رقابت ارسال كنند افزود:  ابداع ، اختراع و طرح هاي نوآورانه و دانش بنيان، تحقيقات علمي ارزشمند و مؤثر در زمينه نجات گونه هاي كمياب و در معرض خطر، فرهنگ سازي در زمينه حفاظت محيط زيست، همكاري با سمن هاي محيط زيستي و فعاليت گروه هاي دانشجويي و انجمن هاي علمي در زمينه منابع طبيعي و محيط زيست از جمله محورهاي مورد پذيرش اين رويداد است.
دكتر سليماني خاطر نشان كرد: براي اولين بار در ششمين جايزه محيط زيست دانشجويان كشور، به ايده هاي استارتاپي در حوضه هاي كاهش، حذف و بازگرداني گازهاي فلر در پالايشگاه ها و مديريت اصولي پساب هاي صنعتي در پالايشگاه ها نيز جايزه ويژه اختصاص يافته است. 
وي افزود: این رویداد با مشارکت معاونت دانشجویی- فرهنگی و انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی و حمایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شرکت پالایش نفت اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برگزار می شود. 
شايان ذكر است دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه¬ها مي توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به آدرس الکترونیک environmentalawardiut@gmail.com ارسال نموده و برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و زمان و نحوه برگزاری به نشانی زیر مراجعه کنند.
https://natres.iut.ac.ir/fa/node/3716

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.