کدخبر:0842/14001215

15 اسفند 1400

برگزاري نشست چالش ها و فرصت هاي منابع طبيعي و محيط زيست ايران در دانشگاه صنعتي اصفهان
نشست علمي- تخصصي چالش ها و فرصت هاي منابع طبيعي و محيط زيست ايران در آستانه ورود به قرن پانزدهم، روز 18 اسفندماه به ميزباني دانشكده مهندسي منابع طبيعي دانشگاه صنعتي اصفهان به صورت برخط برگزار مي شود.  

عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و دبیر اجرایی نشست با اعلام اين خبر گفت: در اين نشست، اندیشمندان برجسته كشوري در رابطه با ابعاد اجتماعي، اقتصادي، قانوني و فرهنگي بحران هاي منابع طبيعي و محيط زيست، به ارائه ديدگاه هاي خود مي پردازند. 
دکتر سیدعلیرضا موسوی، هدف از برگزاري اين نشست را بازنگري و بازانديشي در سياست هاي حوزه محيط زيست و منابع طبيعي كشور در آستانه ورود به قرن پانزدهم دانست و بيان داشت: تأملي بر بحرانهای موجود از سویی و فرصتها و فعاليت هاي اثربخش در حوزه منابع طبیعی و محيط زيست از سوی دیگر، از دلايل مهم برگزاري اين نشست است. 
وي افزود: اين نشست با سخنرانی مسئولین سازمان منابع طبيعي و آبخيزداري کشور، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، دكترطغياني نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي و استادان برجسته اي از دانشگاه هاي كشور، و با حضور رؤسا و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان و استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان از ساعت ۸ صبح كار خود را آغاز مي كند. 
گفتني است در تشكيل اين نشست علمي، سازمان منابع طبيعي و آبخيزداري كشور، سازمان حفاظت محيط زيست کشور، اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان اصفهان، اداره كل حفاظت محيط زيست استان اصفهان، 
اتاق بازرگاني و صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان و سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان مشاركت فعال دارند. 
علاقمندان جهت شركت در اين نشست مي توانند به تارنماي پخش زنده برنامه به نشاني زير مراجعه كنند. 

 

 

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.