کدخبر:1312/14001211

11 اسفند 1400

همکاری مشترک معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
نشست مشترک کارگروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان روز یکشنبه 8 اسفندماه،  باحضور معاون و مدیر اجرایی معاونت فرهنگی، معاون آموزشی پژوهشکده نانو فناوری و انجمن علمی علوم و فناوری نانو، برگزار و بر تعامل و حمایت بیشتر آن ستاد کشوری از دانشگاه صنعتی اصفهان و برگزاری برنامه های مشترک علمی دانشجویی در سطح منطقه تاکید شد.  

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن تشکر از انجمن علمی بابت پیگیری برگزاری این نشست، گفت: امروز مهمترین کار فرهنگی تقویت روحیه امید به آینده و افزایش انگیزه در بین دانشجویان است.
دکتر محمد شایان نژاد افزود: فعالیت های انجمن های علمی برای معرفی فناوری های نوین و مورد نیاز کشور و مهارت افزایی دانشجویان در راستای کمک به اشتغال دانش آموختگان بسیار موثر باشد. 
دکتر محمد شایان نژاد بیان داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی از تمامی فعالیت های علمی در راستای افزایش امید به آینده در دانشجویان حمایت می کند.
معاون پژوهشی پژوهشکده نانو فناوری دانشگاه در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان قطب علمی نانو در کشور است افزود: این دانشگاه در تمام حوزه های فناوری نانو، دارای محصولات فناوری ارزشمندی است که به شرکت های دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تبدیل شده است.  
دکتر علیرضا علافچیان گفت:فعالیتهای موفقی نیز در سطح پروژه های دانشجویی نانومحور، در تمام دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان شکل گرفته است. 
وی با بیان اینکه ستاد نانو، شروع کننده حرکت های موثری در حوزه فناوری کشور بوده است، رویکرد برنامه های ترویجی دانشجویی  را قابل تقدیر دانست.
در ادامه دبیر انجمن نانو، گزارش فعالیت های آن انجمن از زمان تاسیس را ارائه نمود و افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه علوم و فناوری نانو، دستاوردهای چشمگیر و تجهیزات مناسب آزمایشگاه های دانشگاه، تعامل و حمایت بیشتر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با این دانشگاه ضروری به نظر می رسد.
مهندس باقری، دبیر کارگروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز در این جلسه از آمادگی خود برای حمایت از فعالیت های دانشجویان دانشگاه در حوزه فناوری نانو خبر داد و تصریح کرد: همکاری مشترک در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی، تا برگزاری سمینارهای آموزشی و ترویجی علوم و فناوری نانو توسط اساتید دانشگاه، مورد حمایت این ستاد خواهد بود.
 مهندس باقری ایجاد بستر کارآفرینی و آموزش مفاهیم کسب و کار از پایه به دانشجویان دانشگاه در همکاری با کارگروه نانواستارتاپ را از دیگر برنامه های این ستاد دانست و ادامه داد: برگزاری مسابقات دانشجویی در حوزه علوم و فناوری نانو در سطح دانشگاهی، استانی و ملی و حمایت ویژه از دانشجویان نخبه دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی از برنامه های پیش روی این همکاری خواهد بود.
شایان ذکر است انجمن علمی علوم و فناوری نانو که زیر نظر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است؛ مجری و هماهنگ کننده ارتباط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان است. 
جلب حمایت ویژه از دانشجویان نخبه برای ورود به مسابقه ملی فناوری نانو و تقویت روحیه امید به آینده و توانمندسازی دانشجویان از مهمترین برنامه های این انجمن علمی است. 
گفتنی است بازدید از پژوهشکده نانو و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر برنامه های این دیدار بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.