کدخبر:1014/14001124

24 بهمن 1400

حضور پژوهشکده فولاد دانشگاه صنعتی اصفهان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران توسط انجمن تولید کنندگان فولاد ایران ، از تاریخ 19 تا 21 بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار و پژوهشکده فولاد دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به دريافت عنوان تأمین کننده برتر شرکت فولادمبارکه در حوزه تحقیق و توسعه و تکنولوژی  شد. 

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، جمعی از فعالان عرصه فولاد کشور و اصحاب رسانه برگزار شد.

در اين رويداد كه با محوریت نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار شد، از تامین کنندگان برتر شرکت‌هاى فولادى در سه دسته تولیدکنندگان برتر در زمینه مواد اولیه و مصرفى، سازندگان برتر در زمینه قطعات و تجهیزات وتامین کنندگان برتر در زمینه تحقیق، توسعه و تکنولوژى و  همچنین از تامین کنندگان برتر در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان اولین همکاری تقدير به عمل آمد.

همچنين انعقاد ۱۲ تفاهم‌نامه ساخت داخل با صرفه‌جویی ۳۱۷ میلیون یورویی، امضای ۹ تفاهم نامه‌ برای ارتقای دانش و صنعت بومی فولاد کشور ، رونمایی از کتاب تکنولوژی فولادسازی نوشته مهندس اسدالله فرشاد از دست اندرکاران صنعت فولاد کشور و برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی ديگر رويدادهاي مهم اين جشنواره ملي بود.

گفتني است پژوهشکده فولاد با مشارکت هلدینگ شرکت فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان) و دانشگاه صنعتی اصفهان، به‌منظور ساماندهی ارتباط مؤثر و مستمر بین مراکز علمی و فناوری با صنایع فولادی کشور و با هدف نوآوری، توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های راهبردی و ایجاد هوش آینده‌نگر در صنعت فولاد ایران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت می‌باشد.

دفاتر مربوط به پژوهشکده فولاد در دانشگاه صنعتی اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان استقرار داشته و با ایجاد 9 کارگروه تخصصی، اهداف مهم اين حوزه از ارتباط دانشگاه و صنعت را دنبال ميكند.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.