کدخبر:1339/14001020

20 دی 1400

نشست سرپرست دانشگاه با مسئولین و کارشناسان کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه صنعتی اصفهان
دکتر میبدی سرپرست دانشگاه به همراه دكتر صفوي معاون پژوهش، روز گذشته یکشنبه 19 دی‌ماه با مسئولین و کارشناسان کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

سرپرست دانشگاه در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت منابع علمی دانشگاه‌ها در پیشرفت‌های کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدس بیان داشت: اینترنت درگذشته به این شیوه در دسترس نبود و مهم‌ترین منبع اطلاعاتی دانشجویان برای ساخت پهپادها، زیردریایی سابحات و بسیاری از دستاوردهای علمی دوران دفاع مقدس از منابع علمی موجود در کتابخانه‌ها و به‌سختی به دست می‌آمد.

دکتر میبدی بابیان اینکه در این دوران نیز باید دسترسی و نیاز دانشجویان به منابع علمی تأمین شود؛ افزود: ممکن است عدم ارائه منابع علمی، اقتدار کشور را تهدید کند. باید با تکیه‌بر مقررات، با رویکرد مثبت و البته تسهیل شرایط زمینه را برای دسترسی بهتر دانشجویان به‌تمامی منابع علمی موردنیاز فراهم کنیم.

سرپرست دانشگاه بابیان اینکه مجموعه بزرگ کتابخانه دانشگاه از اعتبارات دانشگاه و دریچه‌ای است که از این محل مي توانند دانشگاه را ارزیابی کنند؛تصريح كرد : اين مجموعه بزرگ به همت، دقت عمل و کار تخصصی کتابداران آن استوار است، و ما از تلاش‌های دلسوزانه ایشان در راستای پاسخگویی به نیازهای علمی دانشجویان قدرانی می‌کنیم.

در این نشست کارشناسان بخش‌های مختلف کتابخانه و انتشارات، به بیان دیدگاه‌ها و مسائل حوزه کاری خود ازجمله تأمین منابع علمی به‌روز، بررسی شرایط چاپ و نشر کتاب و مشکلات نیروی انسانی کتابخانه مرکزی پرداختند.

 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.