کدخبر:1414/14001018

18 دی 1400

همزمان با سالروز شهادت جمعی از هموطنان در واقعه هواپیمای 752 اوکراین:
رونمایی از نگاره "پرواز بدون بال" و نام گذاري آزمایشگاهی به نام شهید اشرفی ازشهدای سانحه هواپیمای اوکراینی+گزارش تصويري
در آستانه سالگرد شهادت جمعی از هموطنان و نیز دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان در سانحه هواپیمایی 752 اوکراینی،آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه به نام شهید دکتر امیر اشرفی نامگذاری و از نگاره ی زوج شهید دانشجو رونمایی شد.

این مراسم با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، معاون آموزشی دانشگاه، هیئت رئیسه دانشکده مهندسی مکانیک و خانواده گران‌قدر شهید دکتر امیر اشرفی،‌دانش‌آموخته جانباخته دانشگاه صنعتی اصفهان در این واقعه به میزبانی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه برگزار شد.

در این آئین خانواده گران‌قدر شهید اشرفی با اهداء 12 دستگاه رایانه به دانشکده مهندسی مکانیک، نام و یاد جاودانه این شهید و همسرشان خانم مهندس فاطمه قاسمی را گرامی داشتند.

همچنین به منظور پاسداشت جایگاه علمی و اخلاقی و نیز تکریم نیّت خیرخواهانه و والای خانواده شهید اشرفی، آزمایشگاه مکانیک سیالات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به نام شهید دکتر امیر اشرفی نام‌گذاری و با حضور خانواده ی ایشان به بهره برداری رسید. 

در این مراسم دکتر فروزان رییس دانشکده، دکتر نیلی احمد آبادی، استاد راهنمای دوره کارشناسی شهید اشرفی و پدر و مادر شهید با بیان خصلت های اخلاقی و روحیات این دانشجوی نخبه یاد و نام وی را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم، از نگاره ی زوج شهید دانشجوکه توسط هنرمند برجسته نگارگر اصفهانی استاد رضا بدرالسما خلق شده بود نیز پرده برداری و به خانواده این شهید اهداء شد.

کتاب دست نوشته ها و خاطرات شهید دکتر امیر اشرفی که به همت خانواده شهید نیز به چاپ رسیده است برای مطالعه دانشجویان به کتابخانه فرهنگ دانشگاه اهدا گردید.

گفتنی است: در واقعه هواپیمای اوکراینی در دی ماه 1398 امیر اشرفی، پریناز و ایمان قادرپناه، منصور اثنی عشری و میلاد نهاوندی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به شهادت رسیدند.

گزارش تصويري...

گزارش ويديويي...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.