کدخبر:0919/14000917

17 آذر 1400

پيام سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت روز دانشجو
دانشجو، منادی واقعی پیشرفت، عدالتخواهی، آرمان گرایی، ظلم ستیزی وهمه بایسته های واقعی تعالی کشور است.

سلام بر روح پاک شهیدان به خون خفته ۱۶ آذر، شهدای نماد عدالتخواهی دانشجویان مسلمان و ایستادگی آنان در برابر استکبار جهانی. سلام بر  یاد آوران شجاعت دانشجویان  در برابر دشمن در دوران ستم شاهی. سلام بر جوانانی که با پایمردی خود فریاد استکبارستیزی را تا ابد جاودانه ساختند.
در دهه چهارم انقلاب چه زیبا همچنان دانشجویان بزرگوار  با الهام از شهدای عزیز  ۱۶ آذر و دیگر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با بصیرت تمام در برابر دسیسه های سخت و نرم دشمنان چون کوهی استوار ایستاده و  به تکلیف الهی خویش عمل نموده و می نمایند. اینان  در عرصه اقتداربخشی به کشور عزیزمان ایران نیز ورود جدی پیدا کرده و استقلال و عزت میهن اسلامی را تضمین نموده اند و به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از اقشار فاخر و با ارزشی هستند که مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران محسوب می شوند.
اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332 و تمامی دیگر شهدای دانشجو، این روز  بزرگ  را به محضر دانشجویان عزیز تبریک عرض میکنم.  از خدای بزرگ میخواهم دانشجويان عزيز را کمک نماید تا با تكيه بر توانمندي‌ها و استعدادهاي خود و همچنين با استفاده از ظرفيت‌هاي دانشگاه همراه با اساتيد، مديران و كاركنان، در محيطي پر نشاط، فعاليت‌هاي خود را به خوبی جلو برده تا بتوانند نقش تاثيرگذار خود را در عرصه‌هاي قدرت کشور به اثبات رسانند.
در پایان توفیق و سعادت همگان را از خداوند باریتعالی مسألت مینمایم.

سید علی محمد میبدی
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.