کدخبر:1657/14000910

10 آذر 1400

در نشست کارشناسان حوزه آموزش دانشگاه:
تأکید بر تکریم دانشجویان توسط کارشناسان آموزشی و تحصیلات تکمیلی
سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان در ادامه ديدارهاي خود با دانشگاهيان، امروز چهارشنبه 10 آذرماه به همراه معاون آموزشي و رئیس مرکز تحصيلات تكميلي دانشگاه با كارشناسان آموزشی وتحصيلات تكميلي دانشگاه به گفتگو و تبادل‌نظر نشست.

دكتر ميبدي صيانت از سرمايه هاي عظيم انساني در دانشگاه كه مكاني مقدس است را رسالت اصلي همه كاركنان دانشگاه دانست و بر حفظ شأنيت دانشجو، استاد و كارمند در دانشگاه تأكيد كرد.

 وي با بيان اين‌كه رفتار و منش كارشناسان آموزشی در دانشكده ها مي تواند بر سرنوشت دانشجو تأثير مستقيم داشته باشد تأکید كرد: گفتگو و تلاش براي اقناع سازي دانشجويان، اطلاع از مشكلات و مسايل دانشجويان و ياري رساندن به آن‌ها با تكيه بر قوانين و انعطاف در رفتار را در امور جاري خود به كار گيريد. از كارشناسان حوزه آموزش دانشگاه عطوفت مادرانه و محبت پدرانه در دانشگاه انتظار مي رود.

سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان همچنين بر وظيفه متقابل دانشگاه نسبت به كاركنان اين بخش ها تأكيد داشت و گفت: كارشناسان دانشگاه بايد ايده ها و پيشنهادات خود را براي پيشبرد امور به مديران خود ارايه كنند و مديران نيز نسبت به مسايل و دغدغه هاي كارکنان مطلع و پيگير باشند.

در اين ديدار معاون آموزشي دانشگاه نيز با بیان اين‌كه اگر برند آموزشي دانشگاه صنعتي اصفهان مطرح است مرهون تلاش هاي كارشناسان اين حوزه است افزود: بعد از استاد بيشترين ارتباط دانشجو در دانشكده با كارشناسان حوزه آموزشي است و از اين جهت گوش شنوا ومحل رجوع مشكلات دانشجويان هستند.با اين‌كه گاهي به واسطه قوانين دانشجويان بيشترين "نه" را از اين بخش مي شنوند اما همواره در تلاش هستند تا به مسايل دانشجويان رسيدگي شود.

دكتر رضا تيكني با بيان اين‌كه نظرات كارشناسان در تسهيل فرايندهاي آموزشي مؤثر است بيان داشت: خدمات كارشناسان آموزشي، با اطلاع كامل از قوانين و آيين نامه ها و تلاش در جهت راهنمايي درست دانشجويان مي‌تواند خاطره و تصويري ماندگار براي دانشجويان از دانشگاه پس از پايان تحصيل رقم بزند.

دكتر عیسی ابراهيمي رئيس مركز تحصيلات تكميلي دانشگاه نيز در اين ديدار گفت: موفقيت يك سيستم مختص يك جز از آن نيست بلكه همه بخش ها در كنار هم بايد درست كار كنند تا بتوانند كاركرد خوبي ارايه كنند. نقش استاد در كنار راهنمايي درست كارشناسان آموزش مي تواند منجر به موفقيت سيستم آموزشي دانشگاه شود.

وي خاطر نشان كرد: سيستم آموزشي دانشگاه براي تحول وگذر از دوران سنتي به آموزش مدرن نيازمند همفكري و تعامل بيشتر با كارشناسان متخصص و با تجربه اين حوزه است.

در اين ديدار، كارشناسان آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند. موضوعاتي از قبيل مشكلات ساختاري، قوانين‌آموزشي و اداري‌ كه در جهت بهبود خدمت رساني و ارتباط با دانشجويان اهميت داشت از مهمترين نكات مد نظر كارشناسان اين حوزه ها بود.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.