کدخبر:1256/14000903

3 آذر 1400

انتصاب دكتر مرتضي زاهدي به سمت رئيس دانشكده فني و مهندسي گلپايگان
از سوي سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان، دکتر مرتضی زاهدی به عنوان رئيس دانشكده فني و مهندسي گلپايگان منصوب شد.

دكتر ميرمحمدي ميبدي در اين حكم با تأكيد بر استفاده از ظرفيت نخبگان و مسئولين شهر گلپايگان، خواستار تلاش در جهت حركت رو به رشد این دانشكده و تسريع در ارتقاي جايگاه علمي پژوهشي آن مركز علمي شد.

وي در اين حكم آورده است: انتظار مي‌رود با پيروي از آموزه‌هاي اسلامي، مباني علمي و روحيه انقلابي و توجه به راهبردهاي اساسي دولت مردمي و برنامه‌هاي دانشگاه؛ همكاري استادان، مديران و كاركنان جلب شود.

دكتر ميبدي تصريح داشت: ايفاي نقش شايسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوري به ويژه «تقويت ارتباط آن دانشكده با جامعه و صنعت» با رويكردي تحول‌گرايانه و مسأله محور در راستاي تحقق «تمدن نوين اسلامي»، حركت در مرزهاي دانش و دستيابي به ديپلماسي و مرجعيت علمي مأموريت اصلي دوره جديد مديريت دانشكده فني و مهندسي گلپايگان است.

دكتر مرتضی زاهدي دانشيار دانشكده مهندسي كشاورزي دانشگاه صنعتی اصفهان، پیش از این مسئولیت هایی چون ریاست این دانشکده را در کارنامه دارد.

پيش از اين در سال گذشته، با اجراي طرح ساماندهی آموزش عالی، دانشكده فني و مهندسي گلپايگان به دانشگاه صنعتي اصفهان الحاق شد.

گفتني است: ساماندهی مؤسسات آموزش عالی با هدف ارتقاء کیفی، پاسخگوئی به نیاز جامعه و کاهش هزینه‌ های سربار دولت، رتبه بندی و اعتبارسنجی مؤسسات آموزش عالی، ارتقای کیفیت و حمایت از مراکز برتر، مأموریت‌گرایی مؤسسات به منظور پاسخگوئی به نیازهای کشور در بخش های مختلف،  یکسان‌سازی روند جذب دانشجو،  توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی و ایجاد تناسب میان تحصیل و نیازهای جامعه و تطبیق دروس با نیازهای شغلی و ارتقاء سطح اشتغال پذیری مصوب شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.