کدخبر:1053/14000823

23 آبان 1400

از سوی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان،
دکتر محمد شایان نژاد به سمت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد
دکتر میرمحمدی میبدی، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان، طی حکمی دکتر محمد شایان نژاد را به سمت معاون فرهنگی اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در حکم انتصاب دکتر شایان نژاد ضمن اشاره به سوابق، توانمندی ها و تجارب ارزنده وی، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي را خواستار شد.

دکتر میبدی در این حکم با تأکید بر اهمیت توجه به خط مشی برنامه های معاونت فرهنگی، خاطر نشان ساخت: برنامه‌ريزي در جهت شناخت بازآفريني و توسعه فرهنگ، معارف و تمدن اسلامي و ايراني در دانشگاه، مشاركت و همكاري با شوراي فرهنگي در طراحي، تدوين و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و حمايت همه جانبه تشكل‌هاي مصوب دانشجويي و ارتقاءكانون‌هاي فرهنگي، هنري و نشريات دانشجويي و نظارت بر امور فرهنگي خوابگاه‌ها و مشاوره‌هاي دانشجويي، انجمن‌هاي علمي دانشجويي وكمك به پرورش استعدادها، بروز خلاقيت‌ها و غني‌سازي اوقات فراغت دانشجويان را در سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار دهيد.

 سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به معاون فرهنگی اجتماعی این دانشگاه تصریح کرده است: انتظار مي‌رود با كمك دانشگاهيان و از طريق جلب مشاركت و مساعدت كانون‌ها، انجمن‌های علمی و تشكل‌هاي دانشجويي فضاي فرهنگي و معنوي دانشگاه را هرچه بيشتر بهبود بخشيده، با بهره‌گيري و همكاري و هماهنگي ساير مسئولين دانشگاه برنامه‌هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي و سياسي مرتبط را طراحي نماييد.

دکتر میرمحمدی میبدی همچنین در نامه ای از تلاش ها و خدمات دکتر سید مهران نحوی معاون سابق فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در طول مدت خدمت در این مسئولیت تجلیل نموده است.

گفتنی است: دکتر محمد شایان نژاد دانشیار دانشکده مهندسی کشاورزی و مدیر گروه مهندسی آب، پیش از این نیز سوابقی چون معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهرکرد را در کارنامه دارد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.