کدخبر:1442/20211103

3 آبان 1400

دکتر میر محمدی میبدی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد
دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر سید‌علی‌محمد میر‌محمدی میبدی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان» منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.
دکتر میرمحمدی میبدی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی(گرایش زراعت) از دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسی ارشد اصلاح نباتات از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری این رشته از دانشگاه لندن است و هم اینک استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد.
ریاست دانشگاه یزد طی سال های 1385 تا 1392، معاونت امور دفاعی دانشگاه صنعتي اصفهان در زمان دفاع مقدس، ریاست بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیریت گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه صنعتی اصفهان و عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه صنعتی اصفهان، بخشی از مسئولیت های دانشگاهی دکتر میرمحمدی میبدی است.
احراز عنوان استاد نمونه کشوری،کسب عنوان کتاب سال دانشجویی، رتبه سوم جایزه کتاب سال دفاع مقدس و عنوان «پژوهشگر برگزیده» در عرصه تألیف و ترجمه در دانشگاه  صنعتی اصفهان، بخشی از افتخارات علمی دکتر سید علی محمد میر محمدی میبدی است.
وزیر علوم، همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سید مهدی ابطحی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.