کدخبر:2035/20211027

5 آبان 1400

به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان:
يازدهمين نشست شوراي مديران رفاهي دانشگاه هاي سطح يك كشور برگزار شد
يازدهمين نشست شوراي مديران رفاهي دانشگاه هاي سطح يك كشور صبح امروز ۵ آبان ماه به ميزبانی دانشگاه صنعتي اصفهان و به صورت حضوري و برخط برگزار شد.  

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان براي خير مقدم گویی‌ و آغاز رسمي این نشست در جمع مديران رفاهي اين دانشگاه هاحاضر شد. 
دكتر سید مهدی ابطحي ابراز اميدواري كرد اين نشست زمينه ساز توافقات مهمي براي اقدامات رفاهي موثرو يكپارچه در دانشگاه هاي سطح يك كشورباشد. 
رئيس اداره رفاه دانشگاه صنعتي اصفهان نیز گفت: در اين نشست ميزبان نمايندگاني از امور رفاهي 12 دانشگاه سطح يك كشور از جمله دانشگاه هاي صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبائی، علم و صنعت ایران، اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی مشهد بوديم. 
مهندس سید محمد یحیی بیدکی با اشاره به این که طی دو سال گذشته جلسه ای در خصوص رفاه کارکنان دانشگاه ها برگزار نشده بود خاطر نشان کرد: سه ضرورت بیمه، اماکن گردشگری و وام مسکن کارکنان دانشگاه ها موضوع تشکیل این جلسه بود.
سرپرست اداره رفاه کارکنان دانشگاه افزود: در این نشست تجربیات دانشگاه ها در رابطه با بیمه های تکمیلی، عمر و سرمایه گذاری و بیمه های پایه مورد بحث و تبادل نظر گذاشته شد. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر دانشگاه در کشور از امکانات رفاهی و مهمانسرای خوبی برای پذیرایی از کارکنان و خانواده هایشان برخوردار است، مذاکرات میان دانشگاهی برای تهاتر امکان گردشگری از دیگر دستورات مهم این نشست بود. 
وی با بیان این که تاکنون در سبد گردشگری دانشگاه صنعتی اصفهان، مهمانسراهای دانشگاهی در کشور از جمله مشهد، یزد، خلیج فارس  بوشهر، رازی کرمانشاه، گلپایگان وتهران قرار دارد افزود: در آینده نزدیک و با گشایش در شرایط کرونایی، درصدد افزودن مراکز اقامتی در شمال، قشم، کیش و دیگر شهرهای گردشگری خواهیم بود. 
بیدکی یاداور شد که پیشنهاد این شورا در خصوص یکسان سازی وام 20 ساله مسکن کارکنان دانشگاه مشابه اعضای هیات علمی به روسای 13 دانشگاه برتر کشور تقدیم خواهد شد تا در صورت موافقت طرح این مسئله در ستاد رفاهی وزارت علوم صورت گیرد.  
گفتني است از بخش هاي مهم اين نشست انتقال تجربه دانشگاه فردوسي مشهد و اصفهان از عملكرد سامانه جامع خدمات رفاهي دانشگاهي و نيز معرفي خدمات رفاهي قابل اشتراك ميان دانشگاه ها و رایزنی با یکی از آژانس های گردشگری موفق کشور برای ارایه خدمات به کارکنان دانشگاه ها بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.