کدخبر:2057/14000726

26 مهر 1400

همزمان با آئین کلنگ زنی آکادمی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای:
آغاز ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش تصویری
همزمان با آغاز هفته تربيت بدني صبح امروز دوشنبه 26 مهرماه، با حضور معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان، رئيس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه و حاج حسين رضازاده نیکوکار دانشگاهي، مراسم كلنگ زنی آكادمي ورزش ها پهلواني و زورخانه اي در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد.

رئیس مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از ارایه طرح آکادمی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را توجه دانشگاهیان به ورزش ملی ایرانیان دانست و تصریح داشت: جای ورزش زورخانه ای که با ذکر نام ائمه و رسم و آیین پهلوانی همراه است در دانشگاه صنعتی اصفهان خالی بود.

دکتر علی نیکبخت از اهتمام مرکز تربیت بدنی دانشگاه برای ایجاد این مجموعه فاخر زورخانه ای در استان اصفهان و دانشگاه های کشور یاد کرد و افزود: این زورخانه با زیربنای 500 متر مربع شامل سالن زورخانه، سالن کشتی و بخش های جانبی، به کمک خیرین دانشگاهی و کسب اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت عتف احداث می شود.

نیکبخت راه اندازی و بهره برداری از آکادمی تنیس روی میز و سالن بدنسازی دانشگاه صنعتی اصفهان را از دیگر برنامه های مهم هفته تربیت بدنی در دانشگاه دانست و تصریح کرد: سالن های موجود بدنسازی دانشگاه نیاز به نوسازی داشتند تا با استانداردهای روز دنیا مطابقت کند و در شأن دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین استان اصفهان باشد.

وی با اشاره به جذب اعتبارات مورد نیاز این طرح ها از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه صنعتی اصفهان، تأکید کرد: در مجموع با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان اکنون مرکز تربیت بدنی دانشگاه با سالن های مجهز بدنسازی، تنیس روی میز، اتاق داوران و آکادمی دوچرخه‌سواری فصل جدیدی از برنامه های ورزشی خود را در دانشگاه آغاز می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به برنامه های این هفته یادآور شد: این هفته که با ویژه برنامه دوچرخه سواری بانوان آغاز شد، امروز به کارکنان دانشگاه اختصاص داشت؛ چهارشنبه ویژه پسران دانشجو و هفته آینده در کوی اساتید و کارکنان دانشگاه برنامه هایی به این مناسبت برگزار می شود.

نیکبخت هدف از برگزاری این رویدادهای ورزشی را احیای دوباره سلامت جسم و روان دانشگاهیان دانست و خاطر نشان ساخت: با توجه به این که بسیاری از دانشگاهیان در دوران سخت کرونا از فعالیت‌های جسمانی دور بودند، با بهتر شدن فضای سلامت جامعه و واکسیناسیون دانشگاهیان، شروع این برنامه ها می تواند تا حد زیادی فضای شور و نشاط را به جامعه دانشگاهی بازگرداند.

شایان ذکر است، دانشگاهیان گرامی برای کسب اطلاع از برنامه های هفته تربیت بدنی می توانند به وب گاه این مرکز مراجعه نمایند.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.