کدخبر:1310/14000615

15 شهريور 1400

آغاز دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی
دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت دانشگاه صنعتی اصفهان درحال برگزاری است.

در این دوره که با عنوان معرفت شناسی سطح یک ویژه اعضای هیئت علمی برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رسول مزروعی، از شاگردان برجسته حضرت آیت الله بهجت(ره) به ارائه مباحث می پردازند.

در ابتدای این مجموعه نشست، حجت الاسلام عمادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، برخی ویژگی های این طرح را برشمرده و در ادامه دکتر عمومی، دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به ارائه توضیحاتی پیرامون برگزاری این دوره پرداخت.

این دوره در بازه زمانی شنبه 13 شهریور الی چهارشنبه 17 شهریور در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت دانشگاه صنعتی اصفهان هر روز در دو جلسه صبح و یک جلسه بعدازظهر برگزار می گردد.

گفتنی است: دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان، به دلیل همه گیری پاندمی کرونا با ظرفیت بسیار محدود و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.