کدخبر:1504/14000610

10 شهريور 1400

نذورات معنوی دانشگاهیان صنعتی اصفهان در ایام ماه محرم، یاریگیر کادر درمان شد
کانون فرهنگی خیریه بچه های آسمان با برپایی پویش "محرم امسال"  با شعار "یاریگرکادر درمان هستیم" و با همکاری ستاد محرم دانشگاه صنعتی اصفهان، موفق به جمع آوری مبلغ 174 میلیون ریال کمک های خدا پسندانه شد.

دبیرکانون خیریه بچه های آسمان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که ماه محرم، ماه سوگواری و زمانی برای شکوفایی و آگاهی ما است؛ افزود: با توجه به شرایط خاص کشور در زمان بیماری کرونا و تلاش بی دریغ کادر درمان، برآن شدیم که محرم امسال به شیوه ای متفاوت عزادار حضرت امام حسین(ع)  باشیم.

معصومه مهندسی گفت: با برگزاری پویش "یاریگر کادر درمان باشیم" کمک های مالی و معنوی خیرین عزیز دانشگاهی برای تجهیز بیمارستان و تهیه کپسول اکسیژن، در نظر گرفته شد به این امید که بتوانیم در برداشتن بار ناچیزی از مشقت کادر درمان، نقش داشته باشیم.

 دبیرکانون بچه های آسمان افزود: این پویش از 21 مردادماه مصادف با 3 محرم  1443 با اطلاع رسانی مجازی و اعلام شماره حساب برای دریافت نذورات شروع شد و با جمع آوری حضوری نذورات در صحن مسجد فاطمه زهرا(س) دانشگاه صنعتی اصفهان همزمان با مراسم های عزاداری دانشگاهیان از تاریخ 21 تا 28 مرداد ماه ، به خصوص در شب های عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی ، به نتیجه مطلوبی دست یافت.

وی بیان کرد: سابقه برگزاری طرح های خیریه در دانشگاه صنعتی اصفهان گویای این موضوع است که همدلی و رأفت کریمانه شاخصه اصلی اهل دانش و معرفت است و بارها اعضای جامعه دانشگاهی در بزنگاه های حساس کشور یاریگر مردم خود بوده اند.

دانشجوی فعال فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: مبلغ جمع آوری شده تا کنون صرف خرید 3 عدد کپسول اکسیژن شد و طبق بررسی ها و نیاز سنجی های انجام شده، به بیمارستان امام علی (ع) چابهار اهدا شد که به زودی به دستشان خواهد رسید.

شایان ذکر است:کانون خیریه دانشجویی بچه های آسمان زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان از سال 96 کار خود را  با آموزش کودکان مناطق محروم آغاز کرده است و بیش از 100 طرح و پویش مدنی و خیریه در کارنامه خود دارد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.