کدخبر:1522/14000525

25 مرداد 1400

پژوهشگران برجسته فیزیک دنیا در کنفرانس فیزیک ایران سخنرانی می‌کنند
انجمن فيزيك ايران با همكاری دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي اصفهان كنفرانس سالانه فيزيك ايران را، از 1 تا 4 شهريورماه به صورت برخط و با حضور چهره‌های نام‌آشنا و مطرح دنیا در عرصه فیزیک برگزار می‌‌كند.

دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبر‌ گفت: هدف از برگزاری كنفرانس سالانه فيزيك ايران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک‌دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه‌های مختلف علم فیزیک است.
دکتر آذر تفریحی با بیان اینکه حدود 370 نفر در این رویداد علمی شرکت می‌کنند، افزود: 76 مقاله به صورت سخنرانی شفاهی و 218 مقاله در قالب پوستر در این کنفرانس ارایه می‌شود.
وی ادامه داد: در این رویداد سخنرانی‌های عمومی در حوزه‌های متفاوت ارائه می‌شود که می‌توان به سخنرانی دکتر وحید صندوق‌دار از موسسه ماکس پلانک با موضوع اپتیک و فوتونیک، دکتر فَروَه نازیلا محمودی از دانشگاه لیون و مرکز علمی سرن با موضوع ذرات و انرژی‌های بالا و دکتر ماریکا عسگری از دانشگاه ادینبورگ با موضوع گرانش و کیهان شناسی و نیز سخنرانی دیگر استادان برجسته فیزیک کشور از دانشگاه های تهران و صنعتی شریف اشاره کرد.  
تفریحی، اضافه کرد: در این رویداد ملی دکتر فرانچسکو کالوجرو از دانشگاه رم ایتالیا به عنوان سخنران خارجی با ارایه آخرین یافته‌های علمی خود در زمینه سیستم های قابل حل معادلات دیفرانسیل معمولی غیر خطی در این کنفرانس حضور خواهد داشت.
گفتنی است: اسامی سخنرانان عمومی و برنامه‌های کنفرانس فیزیک ایران بر روی وبگاه این کنفرانس به نشانی:https://physics.iut.ac.ir/physconf1400 قرار گرفته است.
همچنین افتتاحیه، سخنرانی‌های عمومی و  ویژه‌برنامه‌های کنفرانس فیزیک ایران برای علاقه‌مندان به صورت زنده از کانال آپارات دانشگاه  صنعتی اصفهان به نشانی:  https://www.aparat.com/iutnews پخش خواهد شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.