کدخبر:1140/14000513

13 مرداد 1400

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان استاد نمونه کشور معرفی شد
در آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری در سال تحصیلی1399-1400که روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ مرداد) با حضور وزیر علوم‌ برگزار شد، دکتر صبیحه سلیمانیان زاد، استاد دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم که به عنوان بیست و هشتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری و با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، از 17 استاد نمونه کشوری از 15 دانشگاه و مؤسسه آموزشی و پژوهشی تجلیل شد.

این تعداد عضو هیئت علمی در چهار شاخه تخصصی علوم؛ شامل علوم انسانی و هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی و دامپزشکی و پس از یک مرحله انتخاب ۷۵ نفری از ۳۱ دانشگاه و مؤسسه آموزشی و پژوهشی انتخاب شدند.

در میان 17 استاد نمونه کشور در سال تحصیلی سال تحصیلی1399-1400دکتر صبیحه سلیمانیان زاد، استاد دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.

این استاد نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان، دانش آموخته دانشگاه ناتینگاهم انگلستان در رشته بیوتکنولوژی و استاد پایه 33 دانشکده مهندسی کشاورزی است.

انتشار بیش از 120 مقاله در  نشریات علمی داخلی و خارجی، انتشار 7 عنوان کتاب، انتشار 15 طرح پژوهشی خاتمه یافته و هدایت 120 پایان نامه و رساله کارشناسی ارشد و دکتری، از جمله سوابق این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر صبیحه سلیمانیان زاد هم اینک رئیس پژوهشکده زیست فناوری و مهندسی زیستی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.