کدخبر:1222/14000427

27 تیر 1400

کسب 9 عنوان برتر المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان
با اعلام اسامی برگزيدگان بيست و پنجمين المپياد علمي دانشجويي كشور در سال 1399، 9 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته های مهندسی شیمی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و مهندسی صنایع عناوین برتر کشور را به خود اختصاص دادند.

همه ساله شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد می توانند شانس خود را برای شرکت در یک رقابت علمی بزرگتر به نام المپیاد علمی دانشجویی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، امتحان نمایند. با این حال تعداد محدودی از دانشجویان می توانند رتبه های برتر این المپیاد و سهمیه های علمی آن را به دست آوردند.

امسال نیز، 9 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه های مختلف آموزشی توانستند رتبه های برتر این المپیاد را به خود اختصاص دهند.

با اعلام نتایج بيست و پنجمين المپياد علمي دانشجويي كشور در سال 1399، در رشته مهندسي شيمي، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب، رتبه چهارم علي سرخوش، رتبه نهم صفا كوشكي و رتبه دوازدهم نیز به امير محمد نجفي اختصاص يافت.

در رشته رياضي علي فروزنده رتبه چهارم و در گروه آمار عليرضا كبوراني به عنوان رتبه هفدهم دیگر اعضای خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان بودند که موفق به کسب رتبه در بيست و پنجمين المپياد علمي دانشجويي كشور شدند.

در گروه مهندسي برق، علي قانعيان موفق شد رتبه هفتم را بدست آورد و در گروه مهندسي مواد و مهندسی مكانيك دو رتبه هشتم توسط آقايان مصطفي يعقوبي و محمد نيك ن‍ژادي به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان تعلق گرفت.

همچنینی رتبه ششم گروه مهندسي صنايع بيست و پنجمين المپياد علمي دانشجويي كشور نیز به امير حسين نجفي دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان اختصاص یافت.

گفتني است:دانشجوياني كه بتوانند رتبه‌هاي برتر المپياد علمي دانشجويي كشور را كسب كنند سهميه استعداد درخشان دانشگاه ها براي ورود بدون كنكور به مقاطع بالاتر و بورس هاي تحصيلي را دريافت خواهند کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.