کدخبر:1351/20210517

27 ارديبهشت 1400

تأمين معوقات كارمندان دانشگاه در چه مرحله اي است؟
پاسخ رئيس دانشگاه به مطالبه كارمندان دانشگاه نسبت به پرداخت معوقات افزايش حقوق

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با کارمندان دانشگاه و در پاسخ به سوال مکرر کارمندان در رابطه با نحوه پرداخت معوقات افزایش حقوق گفت : در جلسه مشترك هيأت امناي دانشگاه‌ها، وزارت علوم و تمامي دانشگاه‌ها به بهبود شرايط معيشتي كاركنان و صدور احكام از اسفند 98 تأكيد داشتند و اين مسأله تصويب گرديد.
دکتر سید مهدی ابطحی افزود : در گفتگوهاي بين رؤساي دانشگاه‌هاي بزرگ نيز موضوع مورد اتفاق همه‌ي آن‌ها بود و پس از ابلاغ مصوبه به دانشگاه‌ها احكام قابل صدور است.
وی در مورد پرداخت معوقات،گفت : قانون، محل پرداخت را مانده‌هاي سنواتي و درآمدهاي اختصاصي  عنوان داشته و امكان استفاده از بودجه‌ي هزينه‌اي را منتفي اعلام كرده است.
رئيس دانشگاه اشاره به رشد كم بودجه دانشگاه‌ها در سال 1399 و افزايش زياد هزينه‌ها، بيان داشت : تعداد بسيار كمي از دانشگاه‌ها مانده سنواتي دارند و درآمد اختصاصي هم در طول سال بدست مي‌آيد و براي بسياري از دانشگاه‌ها قابل پرداخت كافي نيست.
دكتر ابطحي گفت : با اينحال با توجه به نياز همكاران عزيز، تمام تلاش ما در دانشگاه‌ها تأمين معوقات و پرداخت آن است و اميدوارم در طي خردادماه تصوير روشني از نحوه پرداخت را اعلام دارم.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.