کدخبر:1837/20210515

25 ارديبهشت 1400

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگوی مجازی با کارکنان:
عملکرد مدیریت دانشگاه حاصل تلاش همه واحدهای دانشگاه است
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه دیدار با اقشار مختلف دانشگاهیان، امروز شنبه در گفتگوی مجازی با كارمندان دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان دانشگاه در ایام کرونا، ضرورت تشکیل این جلسه را بهبود شرایط دانشگاه با بهره‌مندی از نظرات کارکنان دانست.

دکتر سید مهدی ابطحی، با بیان این‌که کارمندان دانشگاه رکن اساسی در موفقیت‌های دانشگاه هستند افزود: تعامل بین مجموعه دانشگاهیان بسیار خوب است و خوشحالم که کارمندانی دقیق، هوشیار، زحمت‌کش و توانمند داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان در دوران کرونا، از عملکرد حوزه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: در شرایط دشوار کرونا، آموزش دانشگاه با تلاش همکاران حوزه‌های آموزش، تحصیلات تکمیلی، مرکز فناوری اطلاعات، مرکز آموزش های الکترونیکی و مرکز آموزش های آزاد با پیگیری مسائل دانشجویان و ایجاد زیرساخت‌های آموزش مجازی بسیار موفق عمل کرد.

ابطحی از حضور کارشناسان آموزشی و آزمایشگاه‌ها در ایام کرونا بدون بهره‌مندی از شرایط دورکاری تقدیر کرد و گفت: فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان با همکاری کارمندان متخصص ما در آزمایشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها به نحو بسیار مطلوبی دنبال شده است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان از تلاش کارشناسان پژوهشکده‌های این دانشگاه که در راستای نیاز صنعت و جامعه در ایام کرونا قدم‌های مثبتی برداشته‌اند یاد کرد و افزود: ساخت و نصب ربات هوشمند زیرآبی (8(Rov در پژوهشکده زیردریا با تلاش کارکنان متخصص دانشگاه از دستاوردهای فناوری و افتخارات ملی این دانشگاه است که در زمان مناسب از این افراد تجلیل می‌شود.

ابطحی مدیریت مرکز بهداشت و درمان و ستاد کرونای دانشگاه را در کنترل و پایش وضعیت سلامت دانشجویان و کارکنان را موفق ارزیابی کرد و گفت: همکاران ما در مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشگاه وضعیت سلامت جسمی و روانی دانشجویان و کارکنان را رصد و دنبال کردند.

وی ادامه داد: اداره خوابگاه‌ها و واحد تغذیه دانشگاه برخلاف آن چه که به نظر می‌رسید باید کم کار شده باشد، میزبان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود و در وضعیتی که تعدادی از دانشجویان گرفتار کرونا و قرنطینه بودند، بی وقفه به این دانشجویان خدمت رسانی کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از استمرار و پویایی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در بخش‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی یادکرد و گفت: فعالیت‌های دانشجویی به سمت پویایی دانشکده‌ها سوق پیدا کرد. همچنین در حوزه تربیت‌بدنی، ارتباط با نو دانشجویان و دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش‌های ارزشمندی شکل گرفت.

ابطحی بیان کرد: جهشی بزرگ در ارتقا برند دانشگاه و توسعه فعالیت‌های روابط بین الملل دانشگاه با میزبانی سه مرجعیت ملی (CERN)، میز تبادلات علمی ایران و سوئیس و مرجعیت ملی همکاری ایران با پروژه بین‌المللی سزامی(SESAME اتفاق افتاده است و این مرهون تلاش شبانه‌روزی حوزه روابط بین الملل دانشگاه است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان رویکرد دانشگاه در ارتقا خدمات رفاهی کارکنان را دستاورد ارزنده دیگری در حوزه کارمندی دانست و افزود: بنابر نظرسنجی‌های مرکز برنامه‌ریزی و نظارت که از کارکنان داشتند، خدمات رفاهی به سمت تعریف کارت رفاهی و تجمیع رفاهیات دانشگاه سوق پیدا کرد و با درایت اداره رفاه دانشگاه در اختصاص کارت رفاهی این مهم محقق شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که امور اداری دانشگاه روزهای پرکاری را برای رسیدن به ساختار اداری مناسب در پیش دارد افزود: برای تغییر وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی و تبدیل شرکتی به قراردادی، تلاش‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

ابطحی رویکرد اداره تازه تأسیس تدارکات را برای تأمین نیازهای جامعه یک رویکرد نو در دوران کرونا خواند و خاطر نشان کرد: ایجاد مدیریت تأمین و تبادلات فناوری تجربه منحصربه‌فرد دانشگاه صنعتی اصفهان است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم، در مثبت شدن تراز درآمدهای اختصاصی دانشگاه و رشد سرمایه‌گذاری تأثیر بسزایی داشته است.   

ابطحی از تأسیس اداره مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در دانشگاه به‌عنوان یک اقدام اثربخش نام برد و گفت: در 23 ماه گذشته مدیریت دانشگاه، با ارتقا شرایط ایمنی تلاش شده است در حفظ جان دانشگاهیان و اموال دانشگاه به وضعیت مناسبی دست یابیم.

وی دراین‌رابطه افزود: با اختصاص بودجه مناسب در سال 1400 ، رویکرد دانشگاه سبز را در جهت حفظ آب‌وخاک و طبیعت دانشگاه و ایجاد شرایط زیستی و ایمنی محیط حفظ خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان از کلیه کارمندان این دانشگاه با هر وضعیت استخدامی قدردانی کرد که با تلاش آنان دانشگاه صنعتی اصفهان همواره سرآمد علمی بوده است.

در ادامه این نشست، گفتگوهایی به‌صورت شفاهی و پرسش‌وپاسخ انجام شد.

کارمندان دانشگاه در رابطه با مسائلی همچون بحث تبدیل وضعیت استخدامی‌ها، پرداخت معوقات کارکنان، مسائل مرتبط با دورکاری، مسائل کارشناسان آزمایشگاه‌ها و نیروهای شرکتی ... به طرح دغدغه و سؤالات خود پرداختند و رئیس دانشگاه، معاون امور اداری و مالی و مدیر امور اداری به این سؤالات پاسخ دادند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نوید این امر را داد که تا حداکثر یک ماه آینده، برنامه معرفی کارمندان نمونه دانشگاه و اعطای هدایای فرزندان ممتاز کارکنان انجام پذیرد و گفتگوهای مستمر با گروه‌های مختلف تداوم یابد

گفتنی است: مقرر شد شرح کامل سؤالات و پاسخ‌های معاونت اداری و مالی جهت استحضار همکاران گرامی متعاقباً منتشر گردد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.