کدخبر:1622/13991212

12 اسفند 1399

نشست مشترك جمعی از كاركنان و هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد
نشست مشترك جمعی از كاركنان و تعدادی از هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان، با ارايه گزارش عملكرد سومين دوره شوراي صنفي كاركنان و بررسي مسايل گوناگون صنفي، روز گذشته(11 اسفندماه) در تالار شهيد فتوحي برگزار شد.  

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در اين نشست با تأكيد بر مردم گرايي نهاد دانشگاه، به مشکلات کشور در حوزه های مختلف اشاره كرد و گفت: خوشبختانه باور عمومی به ارزش‌های فراوان اين نهاد در جامعه وجود دارد و قطعاً افكار جدید هستند كه مي توانند ثروت هاي تازه را براي كشور توليد نمايند.

دکتر سید مهدی ابطحی، پاسخگویی دانشگاه به نیازهای روز جامعه و حل مسائل گوناگون آن را لازمه حركت رو به جلو دانست و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان یک جامعه شهری است و تعاملات در سطوح مختلف باید به خوبی در آن وجود داشته باشد.

وي، انضباط حاكم بر فعاليت ها را از مشخصه های بسیار خوب دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان كرد و گفت: رسیدگی با رویکرد مشفقانه به امور با رعایت این انضباط منافاتی ندارد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به مشكلات بودجه اي در سال 98 و عدم توقف فعالیت های عمرانی و پژوهشی دانشگاه، افزود: با توجه به پتانسيل هاي علمي و پژوهشي اين دانشگاه در حال حاضر ۵۰ درصد از بودجه اختصاصي دولت به دانشگاه را خودمان کسب می کنیم.

ابطحی درآمد دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری را 100 میلیارد تومان اعلام كرد وگفت: تغییر برخی ساختارها و فعالیت شرکت های دانش بنیان در حل مسائل مختلف موجب بالا رفتن اين درآمد شده است.

وي با تأكيد بر اين كه جامعه کارمندی دانشگاه صنعتی اصفهان را یک جامعه موفق می دانم، تصریح کرد: جامعه به توانمندی های گوناگون این دانشگاه باور دارد و هم اكنون با توجه به داشته هايمان در یک مسیر پر افتخار رو به جلو حرکت می نمایيم.

در بخش ديگري از اين نشست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان به ایراد سخن پرداختند.

ارائه گزارش اقدامات و پیگیری ها توسط منتخبان شورای صنفی کارکنان، و پرسش و پاسخ کارکنان حاضر با ریاست دانشگاه پيرامون مسائل مختلف صنفي همچون، ارتقاء اداري، حقوق و دستمزد، امكانات و تسهيلات رفاهي و ... از دیگر بخش های نشست مشترك جمعی از كاركنان با تعدادی از اعضای هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.