کدخبر:1244/13991202

2 اسفند 1399

امضای تفاهم نامه همکاری ميان دانشگاه صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان
با امضای تفاهم نامه همکاری ميان اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتباط نزديك تر فعالان بنگاه هاي اقتصادي با اساتيد و دانشجويان دانشگاه براي شناسایی و عارضه یابی مشکلات موجود در صنعت محقق مي شود.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان با اعلام اين خبر افزود: در اين تفاهم نامه علاوه بر تعامل كاربردي دانشگاه با اعضاي اتاق بازرگاني، همکاری های فنی اساتيد و دانشجويان دانشگاه در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت و خدمات استان اصفهان ارتقاء پيدا مي كند.

دكتر سيد مهدي ابطحي کمک ایجاد ساز وکار لازم برای ارائه پیشنهادها و راه حل های ممکن در جهت رفع مشکلات و بهبود شاخص های محیط کسب و کار را از ديگر اهداف اين برنامه مشترك دانست و خاطر نشان كرد: با تحقق گام هاي اجرايي اين تفاهم نامه، پروژه هاي تحقيقاتي مورد نياز فعالان اقتصادي توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتي اصفهان انجام مي شود و قدم مهمي در هدفمند سازي و كاربردي كردن رساله ها و پايان نامه هاي دانشگاه متناسب با نيازهاي پژوهشي و فناوري اتاق بازرگاني برداشته خواهد شد.

وي افزود: انتخاب موضوع و تدوين پايان نامه ها بر اساس نيازهای اتاق بازرگاني كمك مي كند ، دانشگاه نقش پررنگ تري در حل مشكلات صنايع و نياز جامعه داشته باشد.

ابطحي از آموزش افراد شاغل در بنگاه هاي اقتصادي به منظور مجهز شدن صنعت به  دانش روز توسط دانشگاه صنعتي اصفهان و از سوي ديگر آموزش و توانمند سازي دانشجويان متناسب با نيازمندي هاي فعالان اقتصادي خبر داد و افزود: با اين تفاهم نامه سعي مي كنيم زمينه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در بنگاه هاي اقتصادي اتاق بازرگاني را فراهم كنيم.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان گفت: با استقرار بخشي از مراكز پژوهشي دانشگاه در صنايع و بازديدهاي منظم از بنگاه هاي اقتصادي، آشنايي نزديك و ملموس با مشكلات و نيازهاي آن ها فراهم مي شود و دانشگاه تا حل مشكلات به طور خاص نقش راهبري خواهد داشت. 

گفتني است: اين تفاهم نامه با شرح همکاری های مختلف در حوزه هاي آموزشي، پژوهشي، خدمات مشترك آزمايشگاهي -كارگاهي و مشاوره هاي علمي و تجاري است. همچنين پيش بيني شده است نماينده دانشگاه يك روز در هفته و به صورت منظم در اتاق بازرگاني اصفهان به منظور هماهنگي هاي لازم در خصوص اجرايي كردن مفاد اين تفاهم نامه حضور يابد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.