کدخبر:1715/13991115

15 بهمن 1399

مراسم تجلیل از استادان نمونه کشوری، با معرفی دکتر محمود مدرس هاشمی به عنوان یکی از 16 استاد برترکشور برگزار شد
در بیست و هشتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری از دکتر سید محمود مدرس هاشمی، استاد دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از 16 استاد نمونه کشور در سال 1399 تجلیل شد.

این آئین روز گذشته (سه‌شنبه 14 خردادماه) با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برخی از معاونان و مدیران وزارتخانه و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، در بخشی از این مراسم دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه در این آئین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و به ویژه شهدای راه علم و دانش، با اشاره به این که آئین نکوداشت اساتید برتر و نمونه کشوری همه ساله همزمان با سالروز میلاد استاد شهید مطهری، طی مراسم باشکوهی برگزار می‌شد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ در کشور این مراسم به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: انتخاب اساتید در شاخه‌های مختلف تخصصی در ۴ شاخه علوم انسانی و هنر، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی انجام می‌پذیرد و کمیسیونی در سطح وزارت با ترکیبی از معاونان آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و همچنین استادان نمونه و برتر منتخب سال‌های گذشته در این امر قضاوت می‌کنند.

باقری ادامه داد: امسال در این فرآیند ۵۹ نفر از ۲۴ دانشگاه کشور انتخاب شدند که ۱۶ نفر از این تعداد حائز بالاترین امتیازات بودند که در رشته‌های مختلف تخصصی معرفی و تجلیل می‌شوند.

قائم مقام وزیر علوم خاطرنشان کرد: طی ادوار گذشته در مجموع تاکنون ۴۰۷ نفر از استادان برتر و نمونه از ۴۷ دانشگاه و مؤسسات پژوهشی کشور انتخاب و معرفی شده‌اند و این فرآیند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در این آئین از دکتر سید محمود مدرس هاشمی، استاد دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه 15 استاد دیگر نمونه کشور در سال 1399تجلیل شد.

از آنجا که به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به سیاق و روال سال‌های گذشته فراهم نبود پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه در اردیبهشت ماه گذشته، وزیرعلوم در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای به آن ها تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه آنان قدردانی کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.