کدخبر:1139/13991105

5 بهمن 1399

آزمون توليمو هفتم بهمن ماه به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود
رئيس مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتي اصفهان از برگزاری آزمون توليمو به ميزباني این مركز در روز هفتم بهمن ماه خبر داد.

دكتر بشیر موحديان عطار با بيان اين كه آزمون توليمو يك آزمون استاندارد براي تعيين سطح دانش زبان انگليسي دانشجويان دكتري است، گفت: اين آزمون ماهیانه در دو نوبت توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحي و اجراء مي شود.

رئيس مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتي اصفهان با اشاره به اين كه محدوديت هاي ناشي از بيماري كرونا موجب عدم برگزاري اين آزمون در ماه هاي گذشته و ايجاد مشكلاتي براي دانشجويان شده بود، افزود: خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته توسط دانشگاه صنعتي اصفهان، براي نخستين بار مركز آموزش هاي الکترونیکی و آزاد اين دانشگاه به نمايندگي از سازمان سنجش آموزش کشور موفق به اخذ مجوز و برگزاری آزمون توليمو در استان اصفهان شده است.

وي ظرفيت پذیرش داوطلبان در هر نوبت از اين آزمون در مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد را 25 نفر به صورت حضوري عنوان كرد و ادامه داد: تاكنون در دو نوبت برگزاری، 50 داوطلب در آزمون توليمو شركت كرده اند و گروه سوم نيز هفتم بهمن ماه در اين آزمون حضور پيدا خواهند كرد.

موحديان عطار با اشاره به اين كه كسب نمره مناسب در آزمون تولیمو می‌تواند مشکل دانشجویان دکتری برای شرکت در آزمون جامع آموزشی را برطرف کند، تصریح کرد: کسب نمره قابل قبول در این آزمون برای افرادی که تمایل دارند از بورسیه اعزام به خارج از کشور استفاده کنند نیز لازم است.

رئيس مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتي اصفهان، اضافه کرد: تولیمو نسبت به آزمون آیلتس و تافل تمام مهارت های زبان را مورد ارزیابی قرار نمی دهد و براي مثال در این آزمون مهارت صحبت کردن در نظر گرفته نشده؛ اما با توجه به هزینه بالای تافل و آیلتس در دوره دکترای دانشگاه های آزاد و سراسری می توان از این مدرک به عنوان مدرک زبان داخل کشور استفاده نمود.

گفتني است: نخستین آزمون توليمو روز سه شنبه، هفتم بهمن ماه در محل مركز آموزش هاي الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتي اصفهان با حضور 25 داوطلب برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد نوبت های دیگر برگزاری و ثبت نام در این آزمون از طریق آدرس http://tolimo.sanjesh.org/register قابل مشاهده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.