کدخبر:1646/13990916

16 آذر 1399

از ویژه برنامه های مجازی تا رویدادهای سلامت محور، به مناسبت روز دانشجو دردانشگاه صنعتی اصفهان
بخش های مختلف معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، امسال و با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه های متعددی را در بستر فضای مجازی تدارک دیده اند.

همه ساله 16 آذرماه به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، برنامه های متنوعی درسطح دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شد که فرصتی برای گفتگو و هم اندیشی بین دانشجویان فراهم می آمد.

شرایط دوران پاندمی کرونا باعث شد، این رویدادها درشبکه های اجتماعی مجازی رونق بگیرد و همچنان اهمیت هویت دانشجو را به عنوان قوه پویایی و نشاط جامعه یادآور نماید.

آن چه که در این دوران همه گیری کرونا بین تمام مردم جهان مشترک است، تعطیل نشدن آموزش در دانشگاه ها به عنوان مؤثرترین نهاد برای پیشرفت وحل مشکلات بشریت است.از این رو آموزش مجازی فرصتی بود تا دانشگاهیان را به تلاش بیشتر فرا بخواند.

تشکل های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان از امروز شانزدهم آذرماه به مدت یک هفته سلسله نشست ها و برنامه های گفتگو محور را به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو برگزار می نمایند.

جمعیت سفیر با برگزاری جلسه خوانش کتاب "مبارزه علیه وضع موجود" در سامانه یکتای دانشگاه صنعتی اصفهان، از جمله گروه هایی دانشجویی است که در 16 آذر ویژه برنامه خواهد داشت.

یا پیگیری و همّت معاونت فرهنگی دانشگاه، گفتگو و پرسش و پاسخ هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با فعالان فرهنگی دانشجویی در روز چهارشنبه 19 آذرماه برگزار می شود.

نشست نقش دانشجویان مهندسی در پیشبرد عرصه های علمی در زمان ۸ سال دفاع مقدس و بررسی دستاوردهای علمی شهدای دانشجوی استان اصفهان نیز عنوان برنامه ای است که توسط سازمان بسیج دانشجویی استان و با مشارکت تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

انجمن علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و معاونت فرهنگی دانشکده مهندسی صنایع نیز بابرگزاری اولین جشنواره مجازی روز دانشجو، دانشجویان خود را در بستر فضای مجازی گردهم می آورند.

واحد فرهنگی خوابگاه نیز یک چالش اینستاگرامی با طرح دو پرسش از دانشجویان با موضوع ترسیم جایگاه دانشجو در جامعه و انتظارات دانشجویان از متولیان علمی کشور برای بهبود شرایط آموزش مجازی برگزار کرده است.

در حوزه معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان علاوه بر برگزاری مسابقه های دانشجویی، گپ و گفت زنده با دکتر سالار فرامرزی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اصفهان با موضوع نشاط تحصیلی در دوران کرونا برگزار می نماید.

همچنین مشاوران این مرکز با حضور در سراهای دانشجویی، سؤالات روانشناختی دانشجویان را پاسخگو هستند.

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، طرح پایش و بررسی وضعیت سلامت دانشجویان با حضور کارشناسان این مرکز در سراهای دانشجویی و ویزیت رایگان پزشک برای دانشجویان از ۱۶ آذر به مدت یک هفته را در دستور کار خود قرار داده است.

پزشکان متخصص این مرکز نیز از امروز به مدت یک هفته با برقراری پنل مشاوره آنلاین پزشکی بر روی سامانه meet.iut.ac.ir مسائل و مشکلات مختلف دانشجویان را بررسی می نمایند.

در این ایام، مرکز تربیت بدنی دانشگاه، مسابقه شطرنج آنلاین با همکاری هیأت ورزش دانشگاهی استان اصفهان را به مناسبت روز دانشجو در باشگاه ورزشی اینترنتی"تمرینت" اجرا می کند.

همچنین اداره تغذیه دانشگاه نیز با ارایه ناهار و پذیرایی ویژه برای ساکنین در سراهای دانشجویی، از دیگر ادارات دانشگاه است که در بزرگداشت این روز همراهی می نماید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.