کدخبر:1122/13990908

8 آذر 1399

پیام تسلیت و محکومیت هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان درپی شهادت دانشمند شهید دکتر فخری زاده
پیام تسلیت و محکومیت هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان درپی شهادت دانش آموخته برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشمند شهید دکترمحسن فخری زاده

بسمه تعالي

درميان پارسايان مرداني (كساني) هستند كه بر سر پيماني كه با خداوند داشته اند با راستي ايستاده اند، بعضي آن را به انجام رسانده اند و برخي ديگر در انتظارند و هرگز تغيير و تبديلي در آن نداده‌اند.( سوره مباركه احزاب آيه 23)

شهادت استاد ارجمند جناب آقاي دكتر محسن فخري زاده، اولين از اين دست نبود و انتهاي نامردمي دشمنان نيست. علم ستيزاني كه توان خود را صرف به شهادت رساندن برجستگان اين كشور مي كنند نه فهمي از روند علمي دارند و نه اين ملت پرافتخار را مي‌شناسند. پايان اين مسير را نه حيله مكاران و نه انجمن شياطين، كه سنت خدا رقم مي‌زند كه اين سنت، برتري پرهيزگاران است.

دانشگاه صنعتی اصفهان به وجود ایشان به عنوان دانش آموخته این دانشگاه بر خود می بالد، براي او بهترين جايگاه را در سراي جاودان آرزو مي‌كند و بر تربیت دانش آموختگانی از این دست، اثربخش و پارسا، ادامه خواهد داد.

خداوندا گناهان ما را بيامرز، گام‌هاي ما را استوارگردان و ما را بر قوم كافر پيروزي ده.(سوره مباركه ال عمران، آيه 147)

هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان

 

دکتر محسن فخری زاده، ورودی سال 1368 مقطع کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع؛ از دانشمندان و مدیران شاخص بخش های راهبردی همچون حوزه فناوری هسته ای و صنایع دفاعی کشور بود که عصر روز جمعه هفتم آذرماه در یک حمله ناجوانمردانه تروریستی به شهادت رسید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.