کدخبر:2353/13990829

29 آبان 1399

اطلاعیه مهم درخصوص ادامه فعالیت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از ابتدای آذرماه
با سلام و احترام، با توجه به شرایط بسیار حاد پاندمی بیماری کرونا و در راستاي اجراي طرح جامع مديريت هوشمند محدوديت ها مبني بر کاهش حضور همکاران و دانشجويان در محل کار (تحصيل)جهت انجام وظایف محوله موارد زیر به استحضار می‌رسد:
1.مطابق روال قبل آموزش غیرحضوری دروس بصورت منظم و بدون وقفه مطابق برنامه توسط همکاران محترم و مدعوين گرامي انجام خواهد شد، لیکن مدرسين محترم می‌توانند از روز شنبه 99/9/1 تا بهبود شرایط (اطلاع ثانوی) تدریس آنلاین یا آفلاین دروس خود را از محل خارج از دانشگاه انجام دهند. البته حضور عزیزان در دانشکده (مركز) جهت انجام امور آموزشی و ساير وظايف محوله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.
 
2.کماکان همکاران محترم مرکز فناوری اطلاعات و مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه پشتیبانی حضوری و غیرحضوری لازم جهت انجام کیفی آموزش غیرحضوری را انجام خواهند داد. معهذا، در صورتی‌که نیاز به حضور کارشناس کامپیوتر (يا كارشناس آموزش) دانشکده (مركز) برای پشتیبانی و راهنمائی حضوری می‌باشد موارد را به معاونت محترم اداري و مالي دانشگاه اعلام نمائید تا هماهنگی لازم انجام شود.
 
3.در شرایط فعلی امکان حضور دانشجویان (حتي دانشجويان تحصیلات تکمیلی ) در آزمایشگاه‌ها ، گلخانه‌ها و کارگاه‌ها وجود ندارد و انتظار دارد اساتید محترم راهنما و مشاور نیز به صورت غیرحضوری نسبت به انجام امور دانشجویان اقدام نمایند. با این وجود در موارد بسیار خاص كه متناسب با موضوع تحقیقاتی دانشجو (کار با موجودات زنده یا مواد تخریب پذیر یا...) حضور دانشجو به تشخيص رياست محترم دانشكده بسيار ضروري مي باشد لطفا نسبت به معرفی دانشجو و اعلام شرايط ويژه ايشان به اين معاونت اقدام بفرماييد تا هماهنگي و اقدام لازم انجام شود.
 
در صورت تغيير شرايط موارد اطلاع رساني خواهد شد.
 
با تشكر
حسين خادمي
معاون آموزشي دانشگاه
99/8/29

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.