کدخبر:1851/13990722

22 مهر 1399

آغاز به کار دوباره ستاد حمایت از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در شرایط کرونا
در آستانه ورود نودانشجويان مقاطع تحصیلات تکمیلی وکارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان، برای دومین بار ستاد حمايت از دانشجويان این دانشگاه، فعاليت هاي اجرائي خود را با هدف  حمایت دانشجویان از آسیب های احتمالی در دوران کرونا، آغاز مي نمايد.

دکتر محمد رضا توکلی نژاد، دبیر این ستاد با اعلام این که چهار کارگروه تخصصی جهت بررسی مشکلات احتمالی دانشجویان در این دوران تشکیل شده است افزود: كارگروه  تعاملات و آمار متشكل از تيم تماس گيرنده  و كارشناسان حوزه برنامه ريزي فرهنگي نسبت به برقراری تماس با نودانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف اقدام می نمایند.

وی افزود: در ادامه، كارگروه جذب ومديريت كمك هاي خيرين ،كارگروه مشاوره وخدمات سلامت روان و كارگروه مسائل آموزشي به بررسی دقیق تر مشکلات و چاره یابی در خصوص مسایل دانشجویان می پردازند.

مدیر برنامه ریزی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: اين ستاد با هدف به كارگيري ظرفيت ها وپتانسيل هاي قانوني دانشگاه در حمايت از دانشجويان آسيب ديده از زمان شيوع بيماري كرونا در ارديبهشت امسال تشکیل شد و با همراهی مجموعه هايي همچون  نهاد رهبري، بسيج اساتيد، مركز مشاوره، مركز بهداشت، روابط عمومي، تعدادی از مجموعه های دانشجویی و تني چند از  افراد خير دانشگاهي، پس از پردازش اطلاعات حاصل از تماس با دانشجویان و دسته بندي مسائل ومشكلات مطرح شده، پيشنهاداتي را در جهت رفع معضلات ترم گذشته آماده وبه نهادهاي مرتبط ارائه كرد.

توکلی نژاد، ضمن دعوت از همه خیرین دانشگاهی جهت پیوستن به این ستاد حمایتی در دور دوم، ابراز امیدواری کرد که این ستاد، تجلي همدلي و وحدت دانشگاهیان دانشگاه صنعتي اصفهان برای عبور از این بحران ملی و بهبود شرایط آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان باشد.

گفتنی است: در دوره اول تشکیل ستاد حمایت از دانشجویان، به بیش از400 دانشجو وام شرافتي از محل کمک های دانشگاه و خیرین اعطا شد. همچنین به 364 دانشجو خدمات مشاوره سلامت روان، مشاوره خانواده وتحصيلي ارائه گردید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.