کدخبر:1312/13990526

26 مرداد 1399

كسب سه عنوان برتر توسط انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه صنعتي اصفهان در دوازدهمین جشنواره بين المللي حركت
انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه صنعتي اصفهان با كسب يك رتبه اول و دو عنوان شايسته تقدير در دوازدهمين جشنواره بين المللي حركت به كار خود پايان دادند.

در این دوره از جشنواره که به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، 30 هزار دانشجو از ۱۲۷ کشور جهان برای ارائه آثار ثبت نام کردند که از میان شرکت کنندگان ۱۹۱ اثر به مرحله داوری غیرحضوری راه یافت و ۷۳۴ داور این آثار را قضاوت کردند و در نهایت ۱۶۵ اثر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شد.

در اختتامیه این جشنواره که به صورت مجازی برگزار شد، انجمن علمي مهندسي كامپيوتر دانشگاه صنعتي اصفهان با ارائه طرح (كد جاج) در بخش ويژه اقتصاد مقاومتي به عنوان رتبه برتر، انجمن علمي كشاورزي با برگزاري (باشگاه انديشه سازي كشاورزي) در بخش رويداد خلاقانه كشاورزي و محيط زيست به عنوان شايسته تقدير و نشريه فرامتن نيز از انجمن علمي مهندسي كامپيوتر در بخش فني مهندسي به عنوان نشريه شايسته تقدير مورد تجلیل قرار گرفتند.

جشنواره بين المللي حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله در يكي از دانشگاه هاي كشور برگزار می‌شود.

گفتني است:  اين جشنواره سالانه توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.