کدخبر:1501/13990310

10 خرداد 1399

اطلاعيه معاونت دانشجويي در خصوص حضور و اسكان دانشجويان دكتري كه داراي طرح پيشنهادي تجربي مصوب هستند و دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي 96

ضمن آرزوي سلامتي براي همه دانشجويان عزيز، پيرو اطلاعيه مورخ 30 ارديبهشت 99 هيئت رئيسه دانشگاه مبني بر امكان حضور دانشجويان دكتري كه در مرحله پژوهشي بوده و رساله تجربي (با نياز به امكانات دانشگاه) دارند و همچنين دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي96 در دانشگاه از تاريخ 17 خرداد 99 با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، جهت هماهنگي هاي لازم براي حضور دانشجويان فوق در آزمايشگاه ها و خوابگاه ها ( در صورت نياز دانشجوي غير بومي به اسكان) و حفظ سلامتي دانشجويان و ساير دانشگاهيان گرامي، نكات زير به به اطلاع مي رسد:

  1. اسامي دانشجويان دكتري كه ضوابط اعلامي از جانب معاونت آموزشي را دارا هستند، ودانشجويان كارشناسي ارشد ورودي 96، كه متقاضي حضور در دانشگاه هستند، توسط رئيس دانشكده به معاونت آموزشي ارسال مي گردد. سپس ليست دانشجويان داراي مجوز حضور، جهت هماهنگي با مركز بهداشت و در صورت نياز با اداره خوابگاه ها، به معاونت دانشجويي ارسال مي گردد.
  2. دانشجويان داراي شرايط فوق لازم است پرسشنامه پايش سلامت ويژه شرايط كرونا را قبل از ورود به دانشگاه، در سامانه مديريت فرايندها به آدرسhttps: //bpms.iut.ac.ir تكميل كنند.
  3. لازم است دانشجويان قبل از حضور در دانشگاه با مركز بهداشت و در صورت نياز با اداره خوابگاه ها هماهنگي نمايند.
  4. توصيه مي شود اين دسته از دانشجويان به تدريج به دانشگاه مراجعه نمايند. لذا دانشجويان دكتري از  17 خرداد 99 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي 96 از 20 خرداد 99 به بعد مراجعه نمايند.
  5. دستورالعمل هاي بهداشتي در مورد حضور در دانشگاه، آزمايشگاه ها، كارگاه ها، خوابگاه ها و ...توسط مركز بهداشت تهيه و رعايت آن توسط دانشجويان و ساير دانشگاهيان الزامي است.
  6. دانشجو قبل از حضور در دانشكده يا خوابگاه لازم است ابتدا به مركز بهداشت مراجعه تا پرتكل هاي بهداشتي را دريافت نمايد و بلامانع بودن حضور ايشان در دانشكده يا خوابگاه تاييد شود.
  7. دانشجوياني كه به مركز بهداشت مراجعه نكرده باشند مجوز حضورشان در آزمايشگاه و خوابگاه لغو مي شود.
  8. اسكان در خوابگاه ها به صورت محدود و دو نفر در هر اتاق برنامه ريزي مي شود. بر اين اساس امكان اسكان در اتاق غير از محل اسكان قبلي وجود دارد. لذا دانشجوياني كه قبلا اسكان داشته اند و نياز به اسكان دارند، قبل از حضور در دانشگاه براي تعيين اتاق با اداره خوابگاه ها هماهنگي نمايند.
  9. غذاي دانشجويي صرفا براي دانشجويان ساكن خوابگاه توسط يكي از رستوران هاي دانشگاه به صورت بيرون بر تهيه خواهد شد.
  10. مركز بهداشت بازرسي دوره اي از دانشكده ها و خوابگاه ها جهت رعايت پرتكل هاي بهداشتي را خواهد داشت.

از همكاري دانشجويان گرامي در پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و حفظ سلامتي خود و ساير دانشگاهيان بسيار سپاسگزاريم.

معاونت دانشجویی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.