کدخبر:1502/13981115

15 بهمن 1398

در چهارچوب طرح دانا كالا :
رویداد چالش هوش مصنوعی 28 و 29 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
رویداد چالش هوش مصنوعی در راستای ارتباطات دانشگاه صنعتي اصفهان و بخش خصوصي در چهارچوب طرح دانا كالا، 28 و 29 بهمن ماه برگزار می شود.

این رویداد فناورانه به همت مديريت نوآوري و تجاري سازي فناوري دانشگاه صنعتی اصفهان و در راستای ارتباط این دانشگاه با صنعت به ويژه بخش خصوصي در جهت حمايت از طرح ها، ايده ها و پايان نامه هاي قابل تجاري‌سازي برگزار می گردد.

در روز نخست این رویداد که با حمایت دانشگاه صنعتي اصفهان، شركت ديجي كالا و ستاد توسعه فناوري هاي اقتصادي ديجيتال معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري برگزار می شود، مسائل و چالش های پژوهشی، ایده های استارتاپی و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در روز دوم این رویداد نیز براي اولين بار در دانشگاه هاي كشور چالش هوش مصنوعی (AI) آکادمی دیجی‌کالا با حمايت مديريت نوآوري و تجاري‌سازي فناوري دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار و در نهایت به برگزيدگان اين چالش هداياي ارزنده اي تعلق خواهدگرفت.

گفتنی است: این رویداد که با برگزاری نشست های مشاوره كسب و كار و جلسات فرصت سرمایه گذاری همراه خواهد بود از ساعت 16 الی 19 بیست و هشتم بهمن ماه در تالار شهید فتوحی و از ساعت 10 الی 17 بیست و نهم بهمن ماه در محل ساختمان شماره 1 مركز نوآوري دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.