کدخبر:1541/13981014

14 دی 1398

بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی
بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی

بسمه تعالی

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که برسر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، که عمر پربرکت خود را در راه دفاع از مظلومان و امنیت ایران و دیگرکشورهای اسلامی گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام غیرانسانی و مغایر با اصول انسانی و قواعد بین المللی دولت تروریسم امریکا را به همراه داشت.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در کنار ملت بزرگ ایران، در این مصیبت بزرگ داغدار هستند و هرگز رشادت‌ها و فداکاری‌های این اسطوره و الگوی بی بدیل شجاعت، صلابت و مقاومت را فراموش نخواهند کرد.

سنت خداوند بزرگ نشان می دهد که خون پاک شهدایی چون شهید سلیمانی، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و محرّک قلوب ایشان در راستای حرکت در مسیر اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با استکبار خواهد بود.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن ابراز همدردی با ملت غیور ایران و تعهد نسبت به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی درجهت سرافرازی میهن اسلامی دریغ نخواهند داشت و به وعده الهی که آینده از پرهیزکاران خواهد بود ایمان دارند.

هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.