کدخبر:1614/13980920

20 آذر 1398

با هدف توسعه فناوری تولید بناهای پیش ساخته:
امضاي تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت تولید بناهای پیش ساخته (ديسمان)
دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت تولید بناهای پیش ساخته دیسمان با هدف ارتقاي توانمندی بخش تحقیق و توسعه فناوري اين صنعت، تفاهم نامه همكاري مشترك امضا كردند.

شرکت تولید بناهای پیش ساخته دیسمان با هدف استفاده از امکانات، استعداد و توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان براي رفع نیازهای فنی، پژوهشی و تحقیقاتی اين شركت، تفاهم نامه همكاري با موضوع "ایجاد یک رابطه استراتژیک بین این شرکت و دانشگاه برای توسعه فناوری های مرتبط با فرایند تولید و محصولات" را منعقد كرد.

ارائه خدمات تخصصی، خدمات مشاوره ای و فنی، هدایت پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله های دانشجویان مقطع دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی شرکت از جمله مفاد اين تفاهم نامه عنوان شده است.

همچنين تیم تحقیق و توسعه با حضور نمایندگان متخصص شرکت و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتي اصفهان، وظايفي همچون، نظارت بر فرایندهای پژوهشی شرکت، تبدیل صورت مسئله های شرکت به موضوعات پژوهشی، تحقیق و بررسی موضوعات، ارائه ایده های خلاقانه بر اساس نیازها و تبدیل ایده ها به دانش فنی جهت استفاده از آن در تولیدات را دنبال خواهند نمود.

پیگیری و همکاری موثر طرفین تفاهم نامه در ایجاد شرکتی ایده محور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با نگاه به اخذ مجوز دانش بنیاني از ديگر برنامه هاي اين همكاري مشترك در نظر گرفته شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.