کدخبر:1515/13980714

14 مهر 1398

با حضور قریب به هزار نودانشجو:
اردوی فرهنگی آموزشی طرح هدا نودانشجویان دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
اردوی فرهنگی آموزشی طرح هدا ویژه دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ورودی سال تحصیلی 99-98 دانشگاه صنعتی اصفهان، با حضور نزديك به يك هزار دانشجو برگزار شد.

در این اردوی دو روزه که با هدف ایجاد و تعمیق ارتباط صمیمانه بین نودانشجویان، همیاران، استادان راهنما و مشاوران پشتیبان و با حضور 450 دانشجوي دختر و 530 دانشجوي پسر به صورت جداگانه برگزار شد؛ دانشجويان به مدت دو روز از برنامه های متنوع تفریحی و بازی های فکری استفاده و در همایش آموزشی، "چگونه شروع کنیم؟" شركت كردند.

برگزاري نشست هاي صمیمانه نودانشجویان با استادان راهنما، مدرسین علوم پایه، همیاران و مشاوران پشتیبان از ديگر برنامه هاي اين اردوي فرهنگی آموزشی بود كه با استقبال نودانشجويان مواجه شد.

طرح هدا با شبکه سازی نودانشجویان کارشناسی و تقسيم آن ها به گروه های 10 نفره سعي در مرتبط نمودن آن ها با همیاران و استادان راهنما و مشاوران پشتیبان دارد و تلاش مي كند در اين قالب به نیازها و سئوالات آن ها در حوزه های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، تربیتی، روانشناختی و... پاسخ دهد تا از بروز مسائل و چالش های حاد هنگام ورود به دانشگاه پیشگیری گردد.

گفتني است: اردوی فرهنگی آموزشی طرح هدا ویژه نودانشجویان کارشناسی ورودی سال تحصیلی 99-98 دانشگاه صنعتی اصفهان به همت معاونت فرهنگي اجتماعي اين دانشگاه از 10 تا 12 مهرماه در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.