کدخبر:1753/13980605

5 شهريور 1398

از نهم شهریور ماه:
راه اندازي خط جديد اتوبوس از ايستگاه مترو قدس به مقصد دانشگاه صنعتي اصفهان
خط جدید اتوبوس از مبدأ ايستگاه قطار شهری قدس واقع در شهرك كوثر خيابان امام خميني(ره) به مقصد دانشگاه صنعتي اصفهان و بالعکس، از شنبه نهم شهریورماه راه اندازی می شود.

رئيس اداره نقليه دانشگاه صنعتي اصفهان با اعلام این خبر گفت: خط اتوبوس ايستگاه قطار شهری قدس واقع در شهرك كوثر به مقصد این دانشگاه پس از رایزنی های صورت گرفته با سازمان اتوبوس رانی شهرداری اصفهان راه اندازی شده است.

روح اله هاشمیان افزود: اتوبوس های این خط با فاصله زمانی 5 ، 10 و 15 دقیقه به نسبت تعداد مسافر موجود به سمت دانشگاه صنعتی اصفهان حرکت خواهند کرد و دانشگاهیان می توانند با استفاده از قطار شهری، اتوبوس و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی از نقاط مختلف شهر به این ایستگاه مراجعه و سپس به دانشگاه عزیمت نمایند.

وی با بیان این که این خط قطارشهری در آینده به دانشگاه صنعتی اصفهان متصل خواهد شد، تصریح کرد: این اقدام در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه های مادی، کاهش ترافیک شهری و حفاظت از محیط زیست است.

هاشمیان به تصمیم سازمان حمل و نقل شهری اصفهان جهت حذف خط اتوبوس دانشگاه صنعتی اصفهان از مبدأ میدان جمهوری اسلامی در راستای سیاست محدودسازی تردد اتوبوس ها در این میدان و خیابان امام خمینی(ره)، اشاره کرد و افزود: با پیگیری های جدی دانشگاه به منظور حفظ این خط، درحال حاضر این سرویس برقرار است اما ناگزیر هستیم تا نسبت به کاهش تردد تعداد اتوبوس ها از مبدأ میدان جمهوری اسلامی و در نتیجه افزایش فاصله زمانی این سرویس ها به مدت 30 دقیقه اقدام نمائیم.

هاشمیان با اشاره به هزینه های کلان سالانه دانشگاه صنعتی اصفهان جهت حمل ونقل دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان، بیان کرد: ایجاد خط جدید اتوبوس از مبدأ ايستگاه قطارشهری قدس، هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال در هر ماه برای این دانشگاه در بر دارد.

وی در پایان اضافه کرد: دانشگاهیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر از مسیرها و برنامه های اداره نقلیه و ارائه نقدها و پیشنهادات خود می توانند به اپلیکشن و یا سایت این اداره که از آدرس https://transport.iut.ac.ir/  قابل دسترس است مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.