کدخبر:1352/13980602

2 شهريور 1398

با امضای تفاهم‌نامه علمی سلامت محور:
همکاری ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان در پژوهش‌های بین رشته‌ای حوزه سلامت
‌با امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی شبکه پژوهش‌های بین رشته‌ای در حوزه سلامت اصفهان، میان رؤسای سه دانشگاه بزرگ و برتر اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان همکاری ویژه ای در این عرصه خواهد داشت.

این تفاهم نامه با هدف تصویب و تشکیل شبکه پژوهش های بین رشته ای در حوزه سلامت و تسهیل و گسترش همکاری های علمی در هر یک از هسته های پژوهشی موضوع محور مصوب این شبکه بین سه دانشگاه بزرگ و برتر استان اصفهان منعقد شد.

شبکه پژوهش های بین رشته ای در حوزه سلامت اصفهان یک مرکز مجازی بر پایه مجموعه ای از ساز وکارها، قوانین تسهیل گر و حمایت های ویژه برای محققان اصلی دانشگاه‌های صنعتي اصفهان، علوم پزشکی و اصفهان است که به منظور کمک به توسعه فعالیت های بین رشته ای در حوزه سلامت با موضوعات مشخص و هدفمند فعالیت می کند.

هسته پژوهشی موضوع محور، با محوریت یک موضوع پژوهشی بین رشته ای تعریف می شود و افراد مؤسس آن بین ۳ تا ۹ نفر از اعضای هیئت علمی حداقل ۲ دانشگاه از ۳ دانشگاه عضو شبکه انتخاب می شوند.

به منظور اجرای تفاهم نامه شورای عالی شبکه پژوهش های بین رشته ای در حوزه سلامت اصفهان كه با عضویت رؤسای دانشگاه‌های صنعتي اصفهان، علوم پزشکی و اصفهان، تشکیل مي شود، شورای راهبری شبکه پژوهش های بین رشته ای در اين حوزه با عضویت معاونین پژوهش و فناوری هر دانشگاه، حداقل سه عضو هیئت علمی منتخب از دانشگاه ها با سابقه پژوهش بین رشته ای در حوزه سلامت ایجاد مي گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشيه اين نشست با بیان اینکه پژوهش های بین رشته ای می تواند در رشته های مختلف علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر، علوم اجتماعی، فنی مهندسی و علوم پایه باشد، افزود: رشته ها و دانشکده های مرتبط با آنها در دانشگاه های صنعتي اصفهان و اصفهان فعال است و به همین دلیل می توان با ایجاد یک شبکه سازمان یافته و تسهیل شده، پژوهش های بین رشته ای را با سرعت و جهت گیری مناسب اجرا نمود.

گفتني است: ‌تفاهم‌نامه همکاری علمی شبکه پژوهش‌های بین رشته‌ای در حوزه سلامت اصفهان، در ۵ ماده و در ۵ نسخه به مدت سه سال میان دانشگاه‌های صنعتي اصفهان، علوم پزشکی و اصفهان منعقد شده است.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.