کدخبر:1148/13980512

12 مرداد 1398

در پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی:
دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان و حامی داوطلبان ممتاز آزمون سراسری
همزمان با ایام انتخاب رشته آزمون سراسری، پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، به همراه معرفی بورس های تحصیلی ویژه این دانشگاه برای داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، 14 و 15 مردادماه برگزار می شود.

این همایش بزرگ علمی، آموزشی مقارن با ایام انتخاب رشته آزمون سراسری و به منظورکمک به داوطلبان ممتاز جهت انجام بهترین انتخاب، توسط دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

در این همایش که با حضور داوطلبان با معدل ديپلم 18 و بالاتر برگزار می شود، استادان مجرب رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی این دانشگاه را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

معرفی امکانات، توانمندی ها، تسهیلات، خدمات و محیط دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز ویژگی های برجسته و برتری های این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور، از دیگر بخش های پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد بود.

امسال نیز دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه تسهیلات ویژه، از حامیان مهم داوطلبان ممتاز آزمون سراسری خواهد بود.

بر این اساس دانشگاه صنعتی اصفهان به رتبه هاي کمتر از 100 كشوري آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، در دوره کارشناسی ماهيانه يك ميليون تومان کمک هزینه تحصیلی اعطاء می کند.

همچنین اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی ماهانه به مدت یک سال به رتبه‌های برتر کنکور شامل، ماهيانه 250 هزار تومان به رتبه‌های تک‌رقمی كنكور با 5/2 انحراف معيار بالاتر از ميانگين، ماهيانه 200 هزار تومان به رتبه‌های دورقمی كنكور با 5/2 انحراف معيار بالاتر از ميانگين، ماهيانه 150 هزار تومان به رتبه‌های سه‌رقمی كنكور با 5/2 انحراف معيار بالاتر از ميانگين و همچنین اعطاي ماهيانه 200 هزار تومان به داوطلبان دارای مدال از المپيادهاي دانش آموزي، ازجمله تسهیلات اعطایی دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری خواهد بود.

دانشگاه صنعتی اصفهان، تسهیلات متعدد دیگری برای داوطلبان ممتاز آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب نمایند تعیین نموده که فهرست آن‌ها در سایت دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی اصفهان قابل‌مشاهده است.

پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانش آموزان دختر روزدوشنبه 14 مردادماه و برای دانش آموزان پسر روز سه شنبه 15 مردادماه در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: دانش آموزان ممتاز با معدل ديپلم بالاتر از 18 به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگاه جهت حضور در این همایش می‌توانند به سایت http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن 33912722 (دفتر جذب و حمایت از استعدادهای برتر دانشگاه صنعتی اصفهان) تماس حاصل نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.