کدخبر:1220/13980506

6 مرداد 1398

ازسوی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان:
دکتر حسین خادمی به سمت معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد
دکتر سید مهدی ابطحی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در حکمی دکتر حسین خادمی را به سمت معاون آموزشی این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سوابق درخشان علمي و مديريتي و توانمندي ها و تجارب ارزنده دکتر خادمی، بر همياري و همكاري در جهت پيشبرد امور آموزشي و تحصيلات تكميلي این دانشگاه تأکید کرده است.

دکتر حسین خادمی، استاد گروه خاکشناسی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانش آموخته کارشناسی وکارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز دکتری مهندسی کشاورزی گرایش خاکشناسی از دانشگاه ساسکا چوان کانادا است.

وی که ارائه ده ها مقاله علمی پژوهشی و نیز هدایت ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را در کارنامه خود دارد، در چندین طرح پژوهشی مهم و مؤثر ایفای نقش نموده و در انجمن ­های علمی، هیات تحریریه مجلات و کمیته ­های برگزاری کنفرانس­های علمی متعددی نیز مؤثر واقع شده است.

استاد نمونه کشور، خاکشناس ممتاز کشوری، رتبه اول طرح تحقیقاتی جشنواره شیخ بهایی، پژوهشگر برگزیده استان و پژوهشگر برگزیده بسیج اساتید استان، تنها بخشی از افتخارات علمی دکتر خادمی می باشد.

همچنین معاون آموزشی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، سوابق اجرایی چون معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان، رییس دانشکده کشاورزی، رئیس مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه، معاون آموزشی و نیز معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی دانشگاه را در کارنامه خود ثبت نموده است.

عضویت در هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اصفهان، عضویت در کارگروه منابع و اقتصاد آموزش عالی تدوین برنامه ششم توسعه، عضویت در کمیته تخصصی امور زیر بنایی (آب و خاک) و نیز عضویت در شورای تحقیقات و آموزش کشاورزی استان اصفهان، از دیگر سوابق علمی و اجرایی دکتر خادمی است.

گفتنی است: سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در حکمی جداگانه از تلاش ها وخدمات دکتر علي زينل همداني معاون سابق آموزشي این دانشگاه که از بهمن ماه 1396 تاکنون در این سمت حضور داشت، قدردانی کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.