کدخبر:1527/20190531

8 خرداد 1398

به همت كانون فيلم و عكس دانشگاه صنعتی اصفهان:
نخستین جشنوارة استاني عكاسي دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نخستین جشنوارة استاني عكاسي دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "6 ساعت، 6 عكس" عصر روز گذشته، در تالار شهيد فتوحي اين دانشگاه برگزار شد.

در اين جشنواره كه برای نخستین بار و به همت کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، 40 دانشجوي عكاس از دانشگاه هاي استان اصفهان به مدت 6 ساعت فعاليت هاي گوناگون دانشگاه صنعتي اصفهان را به تصوير كشيدند.

دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشيه اين مراسم هدف اصلي از برگزاري اين جشنواره را به تصویر کشیدن جنبه هاي گوناگون دانشگاه عنوان كرد و گفت: با مشابه سازی برنامه‌های مختلف دانشگاه در طول سال، همچون فضاسازی ورزش‌های باستانی، کاراته، واقعیت مجازی و اجرای موسیقی خیابانی، سعي در ايجاد زمينه مناسب براي فعاليت عملي دانشجويان عكاس داشتيم.

پگاه اميني، شناسایی پتانسیل‌های آموزشی، فرهنگی و معماری دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنين به تصویر کشیدن فضای شادی و نشاط در دانشجویان را از ديگر دستاوردهاي اين جشنواره عنوان كرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در شرایطی یکسان فرصت عکاسی از اماکنی مانند ساختمان مرکزی، کتابخانه مرکزی، مسجد، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و ... را داشتند.

وي با اشاره به اين كه شركت كنندگان در دو بخش عكاسي با دوربین و عکاسی با گوشی همراه در اين جشنواره حضور داشتند، گفت: 40 دانشجوی عکاسی از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، شهرکرد ، مالک اشتر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، خوراسگان و سپهر با حضور موثر در اين جشنواره مجموعه مناسبي از تصاوير فعاليت هاي دانشگاه صنعتي اصفهان را فراهم آوردند.

در بخش پاياني اين مراسم نيز از عكاسان برتر در دو بخش دوربين عكاسي و گوشي همراه با اهداي لوح يادبود و جوايز تقدير به عمل آمد.

در بخش دوربين عكاسي نرجس السادات مير احمدي، زهرا صيادي و پوريا خليلي به ترتيب عناوين اول تا سوم را كسب كردند و در بخش تك عكس دوربيني، نرجس السادات میر احمدی و در بخش مجموعه عکس، الهه طحان يزدي و حديث حق شناس نفرات شايسته تقدير شناخته شدند.

در بخش عكس گوشي همراه نيز محمد حسين ميرحسيني و درسا صفاپور به ترتيب عنوان دوم و سوم را به دست آوردند و از علي فرامرزي و امير پارسا سلطان نيز به عنوان عكاسان شايسته در اين بخش تقدير به عمل آمد.

گفتني است، کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتي اصفهان، در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمينه هايي همچون فيلمنامه‌نویسی و عكاسي، از جمله كانون هاي فعال معاونت فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.