کدخبر:1459/20190520

30 ارديبهشت 1398

با تجليل از 65 فعال فرهنگي:
پنجمین جشنواره تجليل از فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصويري
پنجمین جشنواره تجليل از فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور اعضای هیئت‌رئیسه و دانشجویان فعال فرهنگی، عصر روز گذشته در تالار شهید فتوحی برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که ما به هیچ وجه فعالیت فرهنگی را یک کار فوق برنامه نمی‌دانیم، بلکه کاملاً متن برنامه است، گفت: دانشگاه یعنی محل فرهنگی، اندیشه، هنر، گفت‌وگو، تضارب آرا و تحمل دیگران.

دکترسید محمود مدرس با تأکید بر این که دانشگاه صرفاً محل یک تخصص خاص و يك مدرك نيست به دانشجویان فعال فرهنگی توصیه کرد که قدر خودتان را بدانيد و اجازه ندهید مشکلاتی که در جامعه بوجود می‌آید همدلی و امید شما را متزلزل نماید.

وی با بیان این که ما تمام تلاش خود را برای شکوفایی استعدادها، فعالیت تحصیلی و کار فرهنگی و اجتماعی دانشجویان به کار گرفتیم، از تلاش های فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل و از کمبوده و کاستی ها عذرخواهی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نيز در اين همايش با اشاره به اين كه ماه مبارک رمضان و ایام پیش رو از فرهنگی‌ترین ایام سال و روزهاي پربار معنوی است، گفت: ثمره فعالیت‌های فرهنگی شما، ایجاد یک اخلاق، رفتار، ظاهر مناسب و حال خوب است كه می‌تواند براي خودمان و افراد جامعه آرامش، نشاط و خلاقيت ایجاد نمايد.

دکتر سید مهران نحوی با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر برنجکوب معاون سابق فقید فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان و قدرداني از تلاش هاي آن مرحوم در عرصه دانشگاه، تصریح کرد: تقدير از فعالان فرهنگی و بزرگداشت یک فرد، فعالیت و اثر فرهنگي، يك كار فرهنگی محسوب می‌شود و باعث ترویج آن فعالیت می‌گردد.

وي با بيان اين كه دانشگاه صنعتی اصفهان پس از 40 سال فعالیت، دوره بالندگی فرهنگی خود را طی می‌کند، افزود: پیشرفت‌های علمی، دانش‌آموختگان و فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در طول اين سال ها، يك آبرو و حیثیت برای کشور بوده است.

نحوی با تأکید بر نگرش نو اين دانشگاه در عرصه فرهنگ، گفت: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب یک مجموعه برنامه‌های كوچك فوق برنامه اي تبديل به يك سازوکار شده است که در همه جای دانشگاه ديده مي شود و مي تواند گام هاي بلندتر و دستاوردهای غنی‌تر براي جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اين كه دانشگاه برتر دانشگاهي است که در همه زمینه‌ها پیشرو باشد؛ مهم‌ترین عرصه پيشروي دانشگاه را پیشروی در عرصه فرهنگ عنوان كرد و افزود: حاصل فرهنگ سازی و فرهنگ پروری در دانشگاه صنعتی اصفهان، دانش‌آموختگان و فضای مناسب برای احساس بودن در یک جامعه فرهیخته با فرهنگ متعالی است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان با تأكيد بر اين كه معاونت فرهنگی دانشگاه، همواره سعی در کیفیت‌گرایی و ايجاد ارتباط بین بخش‌های مختلف و نهادینه شدن فرهنگ در ساختارها را داشته است، ادامه داد: خوشبختانه جایگاه فرهنگ در طرح تحول راهبردی دانشگاه صنعتی اصفهان، با نگاه عمیق و ساختارمند دیده شده است.

نحوی با اشاره به اين كه نتیجه فرهنگ باید تولید اخلاق، رفتار اصیل و هنجارهاي محكم باشد، افزود: برنامه‌های فرهنگی ما باید ناظر بر تقویت این بنیان‌های اخلاقی باشد.

مدیر برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه پنجمین جشنوارة تجليل از فعالان فرهنگی، مربوط به فعالان شهريورماه 96 تا شهريورماه 97 است، گفت: در اين برنامه از فعالان دانشجويي عرصه فرهنگ در كانون ها، تشكل ها، انجمن هاي علمي، نشريات علمي و فرهنگي دانشجويي تقدير به عمل مي آيد.

دكتر توكلي نژاد با تأكيد بر مشاركت گروه‌های مختلف مانند کارشناسان، شورای مدیران، دفتر نظارت و ارزیابی، دفتر طرح و برنامه، شورای هماهنگی کانون‌ها و تشکل‌ها و همکاران معاونت فرهنگي در ارزیابی فعالان فرهنگی دانشگاه، افزود: در اين همايش برترين فعالان فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان در قسمت هاي امور فرهنگي خوابگاه ها، همياران طرح هدا، فعالان فرهنگی ممتاز، گروه‌ها و هسته‌های پژوهشی دانشجویی، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها، كانون هاي برتر دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی و جهاد دانشگاهی مورد قدرداني قرار می گیرند.

در بخش پاياني اين همايش نيز فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان از خدمات و تلاش های دكتر سيد محمود مدرس هاشمي به عنوان رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان در طول شش سال گذشته با حضور خانواده وي قدردانی نمودند.

گفتني است: پنجمین جشنواره تجليل از فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، با تقدير از 65 فعال فرهنگي، عصر روز گذشته در تالار شهيد فتوحي اين دانشگاه برگزار شد.

برگزیدگان پنجمين همایش تقدیر از فعالان فرهنگی دانشگاه

گزارش تصويري

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.