کدخبر:1828/20190504

14 ارديبهشت 1398

در هشتمین جشنوارة دانشجویی:
از دانشجویان برگزیده و استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد +گزارش تصويري
هشتمین جشنوارة دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تجليل از دانشجویان برگزیده و استعدادهای درخشان این دانشگاه، عصر امروز شنبه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم، با اشاره به چشم‌انداز واهداف دانشگاه در افق 1404، گفت: علی‌رغم مشکلات مالي در سال گذشته، خوشبختانه طرح تحول راهبردی دانشگاه را در بعضی از عرصه‌ها جلو برده ايم.

دكتر مدرس هاشمي، جابه‌جایی زمان برگزاری این برنامه‌ را ناشی از مشکلات بودجه اي عنوان كرد و افزود: تغییر و بازبینی برخی آیین‌نامه‌ها، فعاليت هاي حوزة آموزش، حوزه پژوهش و فناوری و حوزه بین‌الملل برخي از مصادیق كار كميته هاي طرح تحول دانشگاه است.

وي با بيان اين كه برنامه‌ریزی در حوزه‌های دانشجویی و فرهنگی فعاليت کمیته فرهنگی ودانشجویی است، گفت: براي استفاده از نظرات و پیشنهادات دانشجویان در این کمیته، جلساتي با نمایندگان دانشجویان از تشکل‌ها و کانون‌های مختلف برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، ویژگی هایی چون دانشگاه سرآمد در تربیت دانش‌آموختگان توانمند، اخلاق‌مدار و نقش‌آفرین در توسعه کشور را یکی از مهم‌ترین مصادیق چشم‌انداز دانشگاه در سال 1404 برشمرد و افزود: از شما دانشجويان می‌خواهم در کنار تحصیل و فراگیری تخصص، به مسائل اجتماعی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و توجه به اخلاق اهتمام جدي داشته باشيد.

مدرس هاشمي، از اميد به آينده به عنوان نخ تسبیح مؤلفه‌های مختلف طرح تحول راهبردی ياد كرد و با اشاره به مشکلات کشور، گفت: دانشجویان توانمند و پرظرفیت با امید می‌توانند مسير پیشرفت کشوررا دنبال نموده و مفيد و مؤثر واقع شوند.

وي با تبریک به دانشجویان برای کسب موفقیت‌های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی؛ از زحمات تمامی اعضای هیئت علمی، دانشگاهیان و خانواده‌های دانشجویان مستعد برای زمینه‌سازی اين موفقیت‌ها قدرداني کرد.

در این مراسم از ۱۱۰ دانشجوي رتبه اول تا سوم مقطع کارشناسی دانشکده ها ورودی سال های ۹۴، ۹۵ و ۹۶، سه دانشجوی رتبه ممتاز کنکور کارشناسی در سال ۱۳۹۷، دورتبه ها اول تا سوم المپیادهای علمی دانشجویی کشور در سال ۱۳۹۷ و 37 دانشجوي داراي رتبه های اول تا سوم کارشناسی ارشد دانشکده ها ورودی سال ۱۳۹۷ که حداقل ۱۶ واحد گذرانده اند تجلیل شد.

همچنين ۱۸ نفر دانشجوی دارای رتبه های تک رقمی کنکور کارشناسی ارشد کشور در سال ۱۳۹۷ ونیز146 نفر از دانشجویانی که در مسابقات ورزشی در سطح المپیاد، منطقه و ملی دارای مقام اول تا سوم هستند، مورد تجليل قرار گرفتند.

در هشتمین جشنوارة دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، از 43 دانشجوی دارای مقام اول تا سوم در مسابقات علمی ملی و بین المللی و ۹ دانشجوي دارای مقام اول تا سوم در مسابقات فرهنگی در سطح ملی، کشوری و منطقه نيز تجلیل شد.

گفتنی است: هشتمین جشنوارة دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، تجليل از دانشجویان برگزیده و استعدادهای درخشان این دانشگاه، در مجموع با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی به 364 دانشجو، عصر امروز در تالار شیخ بهایی به پایان رسید.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.