کدخبر:1600/13971010

10 دی 1397

با حضور دبیران و کارشناسان مراکز بهداشت و درمان:
تأکید بر بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست دانشگاه ها در گردهمایی دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
کارگاه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (مرور مباحث HSE) دانشگاه‌ها با همكاري مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان و دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز با حضور مديركل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم و رئيس و معاون دانشجويي اين دانشگاه آغاز به كار كرد.  

"مديريت خطر بلايا در دانشگاه ها، چالشي به نام HSE در دانشگاه ها، آسيب هاي شغلي، پيشگيري و خود مراقبتي با محوريت ارگونومي" عناوين كارگاه هاي برگزار شده در روز نخست اين همايش آموزشي بود.

همچنين در روز پاياني اين كارگاه آموزشي " راهكارهاي كاهش آسيب در بحران و بلايا، ارايه مقايسه اي آمار پايش سلامت در دانشگاه ها (بر پايه HSE)، كنترل هزينه بدون درد در حوزه سلامت، آسيب هاي شغلي_درمان، كارگاه عملياتي خودمراقبتي با محوريت ارگونومي و بسته خدمت پايه سلامت كاركنان دولت" مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.

در حاشيه اين كارگاه نيز، مديركل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دبير منطقه شش مراكز بهداشت و درمان دانشگاه هاي كشور از مراكز بهداشت و درمان و مراكز مشاوره دانشگاه هاي اين منطقه بازديد كردند.

گفتني است: كارگاه "ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست دانشگاه‌ها" با حضور کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های مناطق 6، 7، 8، 9، 10 و دبیران مراکز بهداشت و درمان مناطق ده‌گانه دانشگاه‌های کشور، صبح امروز به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.