کدخبر:1448/13971002

2 دی 1397

بر اساس اعلام شركت آبفاي استان اصفهان:
دانشگاه صنعتی اصفهان با کاهش 39 درصدی، پیشتاز در بهره وری مصرف آب
براساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان با کاهش 39 درصدی مصرف آب، دستگاه برتر استان در صرفه جویی این ماده حیاتی شناخته شد.

در این رکورد که حاصل ارزیابی ها از هفت ماهه نخست سال جاری از جمله تابستان است، دانشگاه صنعتي اصفهان نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بيش از 39 درصد در مصرف آب صرفه جویی نموده است.

مدير عامل شركت آبفاي استان اصفهان در نامه ای با ابراز قدردانی از مديريت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان در اين زمينه؛ به كارگيري اقلام كاهنده مصرف آب، توسعه بازچرخاني آب خاكستري و ساير اقدامات فني در تمامي تأسيسات، دانشكده ها و واحدهاي مسكوني را از جمله دلايل كسب اين موفقيت عنوان كرد.

در بخشي از تقديرنامه شركت آبفاي استان اصفهان آمده است:

دانشگاه صنعتي اصفهان يكي از قطب هاي مهم آموزشي كشور است كه تاكنون فرهيختگان و اساتيد بزرگي را به جامعه علمي كشور عرضه كرده است.

اين بار حسن شهرت و اثرگذاري اين نهاد فرهنگي و آموزشي در حوزه مديريت مصرف بهينه آب تجلي يافته تا در جهت عمل به مسئوليت هاي اجتماعي و به مدد حركت و اقدام جهادي، ميانگين مصرف آب در اين واحد دانشگاهي عظيم كه به لحاظ وسعت و پراكندگي واحدهاي آموزشي زبانزد است در هفت ماهه نخست سال 1397 بيش از 39 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل كاهش يابد.

شركت آبفاي استان اصفهان بر خود لازم مي داند اين تلاش ها و فعاليت هاي قابل توجه را ارج نهاده و با اهداي اين لوح تقدير از مديريت، استادان، كاركنان و دانشجويان محترم دانشگاه صنعتي اصفهان صميمانه تقدير و تشكر كند.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان با اجرای طرح های متعدد در حوزه مدیریت سبز و کاهش مصرف انرژی، از سال ها قبل یکی از دانشگاه های پیشتاز کشور در این عرصه شناخته می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.