کدخبر:1541/13970917

17 آذر 1397

تبريك هيات رئيسه دانشگاه به مناسبت روز دانشجو و اطلاع رساني راه اندازي سامانه نظام پيشنهادات دانشجويان

به نام خدا

دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی اصفهان،

فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو را به شما تلاشگران عرصه‌ي دانش و بینش، شما دانش‌طلبان با ایمان و حقیقت‌جو، صاحبان فکرهای خلاق و اندیشه‌های نو که امید فردای ایران اسلامی هستید تبریک عرض می‌نماییم.

دانشگاه صنعتی اصفهان در طول چهل سالی که از تأسیس آن می‌گذرد، باافتخار به ده‌ها هزار دانش‌آموخته‌ي خود که در جای‌جای این سرزمین پهناور و در اقصی نقاط جهان موجب پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان بوده‌اند، سعی خود را همواره در جهت اعتلای بیشتر دانشگاه و سرمایه‌های اصلی آن یعنی دانشجویان بکار بسته است.

در همین راستا و با توجه به چشم‌انداز دانشگاه صنعتی اصفهان «دانشگاهی برخوردار از فضای علمی و فرهنگی پویا و کیفیت گرا»، نظام پیشنهاد‌ات دانشجویان در هفته‌های آتی راه‌اندازی خواهد شد. دانشجويان گرامي علاوه بر مشاركت در اجراي طرح تحول دانشگاه، از طريق دانشجوياني كه در كارگروه دانشجويي طرح تحول حضور دارند، از طریق سامانه نظام پيشنهادات كه به‌زودي راه‌اندازي خواهد شد نيز به ‌صورت مستقيم می‌توانند پیشنهاد‌های سازنده خود را اعلام نمایند تا از این طریق مدیریت دانشگاه بتواند از نظرات و طرح‌های نوآورانه شما در جهت تعالی بیشتر دانشگاه بهره‌مند شود.

با آرزوي موفقيت

هيئت رئيسه دانشگاه صنعتي اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.