کدخبر:2005/13970830

30 آبان

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی:
چهل و سومین رویداد ايده شو با عنوان از دانشجویی تا کارآفرینی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصويري
چهل و سومین رویداد ايده شو با عنوان " از دانشجویی تا کارآفرینی" عصر امروز در تالار شهيد فتوحي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد.

دبیر برگزاری ايده شو، هدف از برگزاری اين رویداد را ترویج فرهنگ کارآفرینی بين دانشجویان عنوان كرد و گفت: در اين برنامه دانشجويان جسارت لازم براي مطرح نمودن ایده‌های خود در یک محیط دوستانه را پیدا می‌کنند.

رئیس اداره جذب و پذیرش واحدهای فناور شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، با اشاره به آغاز نخستین ايده شو در بهمن ماه 1393، افزود: اين برنامه هر ماه در سازمان‌ها، ادارات و دانشگاه‌های مختلف شهرهای استان اصفهان برگزارمی‌شود و تاكنون ايده هاي فراواني در زمينه تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی، کشاورزی، هنر، گردشگری، فناوری اطلاعات، بازی‌های رایانه‌ای، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی بانوان و ... ارايه شده است.

خدابنده با بيان اين كه ايده شو یک مسابقه بین ایده‌پردازان در زمینه‌های مختلف است، گفت: 35 ايده به چهل و سومین دوره ارسال شده بود و پس از داوری اولیه، 12 ايده به مرحله كنوني راه یافتند.

وي داشتن ايده وكسب مهارت، شناخت بازار و داشتن برنامه كاري و تشكيل تيم مناسب را از جمله شرايط پذيرش واحدهاي فناوري در مركز رشد عنوان كرد و افزود: ایده‌های برتر در صورت ايجاد شرایط لازم مي توانند از خدمات پشتیبانی و حمایت‌های مالی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برخوردار شده و كسب و كار خودشان را آغاز نمایند.

در پایان چهل و سومین ايده شو، 3 ايده با انتخاب داوران و شرکت‌کنندگان به عنوان ايده هاي برتر معرفي شدند و جوایز نقدی و فرهنگی دریافت نمودند.

گزارش تصويري

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.