کدخبر:1031/13970830

30 آبان 1397

با كسب سه رتبه ارزشمند بخش ملی سی‌وسومین جشنواره:
کسب عناوین برتر جشنواره ملی قرآن و عترت توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب 7عنوان ارزشمند کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، در بخش ملی و رقابت با دانشجویان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد نیز سه عنوان ارزشمند را به خود اختصاص دادند.

در بخش ملی سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که در شش بخش پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، آوایی و معارفی برگزار شد، مهران پناهنده از دانشگاه صنعتي اصفهان، رتبه دوم آشنایی با احادیث را كسب کرد و زهرا رفیعی نيز بعنوان دارنده رتبه دوم رشته صحیفه سجادیه معرفی شد.

علی محمد صالحی نيز دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان بود که بعنوان رتبه سوم رشته آشنایی با تفسیر قرآن بخش ملی سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی شد.

دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان در مرحله منطقه اي این جشنواره نیز با کسب هفت رتبه ارزشمند، حائز عناوین برتر منطقه ای این مسابقات شده بودند.

گفتنی است: آئین اختتامیه سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، 26 و 27 آبان ماه و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم، رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌هاو رییس سازمان قرآن و عترت وزارت ارشاد دردانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.