کدخبر:1007/13970830

30 آبان 1397

با حضور مسئول سازمان بسيج اساتيد استان:
مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد
دکتر عباس پاكدل، عضو هیئت علمي دانشکده مهندسي كشاورزي دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان رئیس جدید کانون بسیج اساتید این دانشگاه معرفی شد.

در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدیدکانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به نقش سازنده استادان در دروان تحصيلي دانشجويان؛ ايجاد انگيزه و ارتقاء اميد در ميان آن ها را از جمله مهترين وظايف حال حاضر برشمرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی، با تأكيد بر اين كه بسيج همواره در ميدان هايي كه ديگران كمتر به آن مي پردازند ورود پيدا مي كند، گفت: با فعال تر شدن بسيج اساتيد در ميدان هاي مرتبط با دانشگاه، مي توان موفقيت هاي بيشتري را در حل چالش هاي كشور در زمينه هاي مختلف كسب كرد. 

مسئول سازمان بسيج اساتيد استان اصفهان نيز در اين نشست، با بيان سياست هاي اين سازمان، حل معضلات و ارتقاي روحيه و انگيزه دانشجويان را از مهمترين دغدغه هاي بسيج اساتيد عنوان كرد وگفت: استادان بسيجي دانشگاه هاي كشور همواره با حضور در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي سعي دركمك به حل مشكلات را دارند.

دكتر محمد باقري، با اشاره به ظرفيت های ارزشمند علمي و پژوهشي دانشگاه صنعتي اصفهان، توانمندي استادان اين دانشگاه در حل چالش ها و مسايل گوناگون را قابل توجه عنوان كرد و افزود: رسالت علمي بسيج اساتيد و طرح اعتلاي بسيج از مهمترين رويكردها و برنامه هاي اين سازمان است كه با جديت دنبال مي شود.

در پایان این نشست با تقدیر از فعاليت هاي دکتر رسول نصر اصفهانی، دکتر عباس پاكدل به عنوان رئیس جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.