کدخبر:1537/13970709

9 مهر 1397

با کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات ریاضی:
افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در رقابت های ملی و جهانی ریاضیات
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با افتخار آفرینی در رقابت های جهانی بلغارستان و مسابقات‌ ریاضی دانشجویان کشور، پنج مدال رنگارنگ این مسابقات را به خود اختصاص دادند.  

در بيست و پنجمين دوره مسابقات جهاني رياضيات که تابستان گذشته و با رقابت دانشجویانی از 50 کشور جهان به ميزباني كشور بلغارستان برگزار شد، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان آقایان محسن قدرتي و احسان حافظي اصل به ترتیب مدال های طلا و برنز و حسين شكوهي زاده دیپلم افتخار این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در چهل و دومین مسابقات‌ ریاضی دانشجویی ایران نیز که تابستان گذشته به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد، تيم رياضي دانشجويي دانشكده علوم رياضي دانشگاه صنعتي اصفهان علاوه بر كسب مقام چهارم تيمي، سه مدال ارزشمند و ديپلم افتخار اين رقابت ها را كسب کرد.
در اين رقابت ها كه دانشجويان نخبه رياضي كشور در قالب 39 تيم حضور داشتند، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان آقایان احسان حافظي اصل، محمدصالح بهرامي و محمدرضا احمدي پور به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز و پرديس سمناني نيز موفق به کسب ديپلم افتخار این مسابقات شد.
سرپرست تیم های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در دو رقابت ملی و جهانی، دکتر رضا رضائيان فراشاهي عضو هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.