کدخبر:1616/13970707

7 مهر 1397

با هدف ارايه فناوری های شاخص:
حضور مؤثر دانشگاه صنعتي اصفهان در نخستين نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها
دانشگاه صنعتي اصفهان با حضور مؤثر خود در نخستين نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها با رویکرد شهر فناور، برخي فناوري‌هاي شاخص این دانشگاه را ارايه نمود.  

در این نمایشگاه علاوه بر ارايه برخي فناوري‌هاي شاخص دانشگاه صنعتی اصفهان، اقدامات ارزشمند مركز كارآفريني و شتاب دهنده‌هاي اين دانشگاه به معرض عموم گذاشته شد. 
هدف از برگزاري این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت ها و سرمایه گذاری روی طرح های نو واستارتاپ ها بود و مركز نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتي اصفهان نيز در همين راستا، استارتاپ‌هاي برتر مركز كارآفريني را معرفي نمود.
همچنین استارتکس تلاش می کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آن ها متصل کند و فناوری های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید.
در اين نمايشگاه سرمایه گذاران با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا شدند و تجمع گسترده ای از نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری شكل گرفت.
گفتني است: نخستين نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها با رویکرد شهر فناور، به همت شبکه پژوهش وفنآوری استان اصفهان و مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان از سوم مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.