کدخبر:1346/13970631

31 شهريور 1397

پيام رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي 98-97

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دانشگاهیان ارجمند، اعضای محترم هیئت‌علمی، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز

ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های شما عزیزان در ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، شروع سال تحصیلی جدید را گرامی داشته، امیدوارم که تقارن این ایام، موجب بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشگاهیان از درس‌ها و آموزه‌های ارزشمند و زندگی آفرین قیام عاشورا گردد.

دانشگاه صنعتی اصفهان در طول تاریخ حیات چهل‌ساله خود با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بوده است، اما خوشبختانه علیرغم همه موانع و مشکلات، مسیر افتخارآمیزی را طی کرده و با همت کلیه دانشگاهیان امروز یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و در زمره دانشگاه‌های معتبر جهان قرارگرفته است. این پیشینه تاریخی درخشان و همت پشتوانه آن، نقطه امید و اتکای ما برای ادامه مسیر آینده بوده و عزم رسیدن به قله‌های رفیع‌تر را دوچندان می‌کند. خوشبختانه ترسیم این قله‌ها و راه دستیابی به آن‌ها به‌خوبی در برنامه تحول راهبردی دانشگاه متبلور شده و سال جاری که اولین سال اجرای این برنامه است، بخش عمده‌ای از فعالیت دانشگاهیان در سطوح مختلف، مصروف برنامه‌ریزی‌های اجرایی و اقدامات مربوط به تحقق این برنامه گردیده است. البته در سال جاری به دلیل فشارهای سیاسی خارجی و مشکلات اقتصادی، دانشگاه نیز مانند سایر نهادها در موقعیت ویژه‌ای قرارگرفته است که نیاز به تدبیر دقیق‌تر و ملاحظات فراوان به همراه پشتیبانی بیشتر دانشگاهیان در اداره امور جاری و پیاده‌سازی سند تحول راهبردی دارد.

علاوه بر این، اعمال برخی محدودیت‌های مالی در تخصیص اعتبارات و نیز افزایش شدید هزینه‌ها، وظیفه مدیریت دانشگاه را در ارائه خدمات شایسته به دانشگاه و دانشگاهیان ارجمند، پرچالش و پیچیده نموده است. در این شرایط، همفکری، همکاری و همدلی بیشتر عزیزان دانشگاهی در کلیه سطوح، موجبات توفیق بیشتر و بهتر اداره دانشگاه در طی مسیر بوده و انشاالله گذر از این مرحله بسیار خطیر را به دنبال خواهد داشت.

در پایان ضمن تشکر از همه دانشگاهیان محترم و استقبال از نقدها، نظرات و پیشنهادات کلیه عزیزان در اداره امور دانشگاه، از کلیه مدیران ارجمند، اعضای محترم هیئت‌علمی و کارکنان گرامی تقاضامندم با همت و تلاش مضاعف و استفاده از خرد جمعی، فضای صمیمی‌تری را فراهم آورده و افزایش امید و نشاط به‌ویژه در نسل جوان دانشجو را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهند.

امید است به فضل خداوند متعال و تلاش همه عزیزان، سال تحصیلی پربار و موفقیت‌آمیزی را همراه با دست‌یافت‌ها و افتخارات برتر درراه سربلندی و اعتلای کشور اسلامی عزیزمان ایران، پیش رو داشته باشیم.

با تشکر

محمود مدرس‌هاشمی

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.